Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 21:29Incheckad på Kalmarsund Hotell med hela mitt entourage (fru och tre barn). Allt ska vara klart nu.
Ni som tittar in här innan morgondagen: lycka till och kör hårt.
Vi ses!
/K
Incheckad på Kalmarsund Hotell med hela mitt entourage (fru och tre barn). Allt ska vara klart nu.
Ni som tittar in här innan morgondagen: lycka till och kör hårt.
Vi ses!
/K
Quote from Funbeat user on 30 July 2010, 21:45Stort lycka till till er alla! Hoppas att ni får ett trevligt IM. 🙂
Stort lycka till till er alla! Hoppas att ni får ett trevligt IM. 🙂
Quote from ellen olsson on 31 July 2010, 02:47Lycka till allihop! (Ni får väl läsa det här när ni är trötta och belåtna.)
Lycka till allihop! (Ni får väl läsa det här när ni är trötta och belåtna.)
Quote from j sollerman on 31 July 2010, 04:38Jag är trött men inte speciellt belåten. Verkar bli en fin men blåsig dag i Kalmar! Tacksamt att man simmar 4 istället för 2 varv.
Jag är trött men inte speciellt belåten. Verkar bli en fin men blåsig dag i Kalmar! Tacksamt att man simmar 4 istället för 2 varv.
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 21:02Fan så sköj var det. Allra roligast var att komma levande ur vattnet!
Fan så sköj var det. Allra roligast var att komma levande ur vattnet!
Quote from ellen olsson on 31 July 2010, 21:06Grattis Robert! Kalasbra jobbat!
Grattis Robert! Kalasbra jobbat!
Quote from j sollerman on 31 July 2010, 21:19Jag fick nog em liten blåtira under simningen, de va rena kriget första varvet!
Riktigt nöjd med målgång och en sluttid på 12.45
Jag fick nog em liten blåtira under simningen, de va rena kriget första varvet!
Riktigt nöjd med målgång och en sluttid på 12.45
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 22:05Grymt Robert! Mycket imponerad. Håller för övrigt med om att simningen var lite kampsport. Tyckte dock inte vattentempraturen alls var ett problem. Blev 11:54 totalt efter bra simning, dålig cykling (som vanligt eftersom jag inte kan cykla) och bra löpnin
Grymt Robert! Mycket imponerad. Håller för övrigt med om att simningen var lite kampsport. Tyckte dock inte vattentempraturen alls var ett problem. Blev 11:54 totalt efter bra simning, dålig cykling (som vanligt eftersom jag inte kan cykla) och bra löpnin
Quote from Funbeat user on 31 July 2010, 22:19Med tanke på att jag är dålig i samtliga dicpliner är jag mycket nöjd med 13,49. Skar upp ena storttån vid uppstigningen från vattnet vilket inte var så skönt under löpningen, fast jag hade nog inte sprungit (gått) snabbare oskadad. Nu är jag glad att det
Med tanke på att jag är dålig i samtliga dicpliner är jag mycket nöjd med 13,49. Skar upp ena storttån vid uppstigningen från vattnet vilket inte var så skönt under löpningen, fast jag hade nog inte sprungit (gått) snabbare oskadad. Nu är jag glad att det
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 05:07Tyckte simningen var snäll, fick mer stryk på Tjörn förra året.
11.23 efter medel-prestationer på alla grenar. Hade nog kropp för 11.10, men när sub11 var definitivt kört efter 20km tappade jag det mentala och fick gå en hej del.
Glad att ha fixat det s
Tyckte simningen var snäll, fick mer stryk på Tjörn förra året.
11.23 efter medel-prestationer på alla grenar. Hade nog kropp för 11.10, men när sub11 var definitivt kört efter 20km tappade jag det mentala och fick gå en hej del.
Glad att ha fixat det s