Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 23:10Nu så här 24 timmar efter målgång känner jag mig beredd att skriva om det här....
Vilken total EUFORI!
Jag sa från början. "Jag kommer simma på 1.30 (blev 1.25), cykla på 6 timmar (blev 6.11). De första 14km på 1.40 (1.37)...sen är det öppet kort"
Ty
Nu så här 24 timmar efter målgång känner jag mig beredd att skriva om det här....
Vilken total EUFORI!
Jag sa från början. "Jag kommer simma på 1.30 (blev 1.25), cykla på 6 timmar (blev 6.11). De första 14km på 1.40 (1.37)...sen är det öppet kort"
Ty
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 23:22Grattis alla ni som kämpade i Kalmar... nu vet jag hur det känns... Är så jävla nöjd. Hade som mål att gå under tolv timmar.
Jag skulle kunna skriva spaltervis om alla kroppssensationer jag gick igenom... men jag tror alla redan vet.
Jag kom för övrigt
Grattis alla ni som kämpade i Kalmar... nu vet jag hur det känns... Är så jävla nöjd. Hade som mål att gå under tolv timmar.
Jag skulle kunna skriva spaltervis om alla kroppssensationer jag gick igenom... men jag tror alla redan vet.
Jag kom för övrigt
Quote from Mari Johansson on 1 August 2010, 23:48Aha Linus. Var det du. Jag sprang nog om dig på sista halvan av sista varvet. Jag tyckte att namnet Linus Janzon verkade bekant när jag kom ikapp Dig och nu ramlade poletten ner. Det var jag som sprang i en "fällknivsställning" med svart cykeljacka och b
Aha Linus. Var det du. Jag sprang nog om dig på sista halvan av sista varvet. Jag tyckte att namnet Linus Janzon verkade bekant när jag kom ikapp Dig och nu ramlade poletten ner. Det var jag som sprang i en "fällknivsställning" med svart cykeljacka och b
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 11:43Stefan; 423 eller? Vi möttes flera gånger. 🙂
Tror det var Kristoffer som hejade på mig en gång när vi möttes men annars kände jag inte igen många blåbär.
Stefan; 423 eller? Vi möttes flera gånger. 🙂
Tror det var Kristoffer som hejade på mig en gång när vi möttes men annars kände jag inte igen många blåbär.
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 12:17Jag var långt inne i min egen lilla bubbla under loppet, Manning ropade tillräckligt högt för att komma igenom men annars var jag rätt osocial. Identifierade Joakim S endast efter att ha (till hans stora förtret tror jag) kört om honom ett par gånger unde
Jag var långt inne i min egen lilla bubbla under loppet, Manning ropade tillräckligt högt för att komma igenom men annars var jag rätt osocial. Identifierade Joakim S endast efter att ha (till hans stora förtret tror jag) kört om honom ett par gånger unde
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 13:14Men det är ändå lustigt hur kroppen funkar. Tycker mig må bättre idag, 2 dagar senare, än jag brukar må två dar efter en mara.
Nu börjar det redan snurra i huvudet...skala 10minuter på T1+T2....20min på cyklingen, inte packa ihop på löpningen ocg 10 min
Men det är ändå lustigt hur kroppen funkar. Tycker mig må bättre idag, 2 dagar senare, än jag brukar må två dar efter en mara.
Nu börjar det redan snurra i huvudet...skala 10minuter på T1+T2....20min på cyklingen, inte packa ihop på löpningen ocg 10 min
Quote from j sollerman on 2 August 2010, 15:22Ja ett stort tack till Kristoffer som fixat lista varje söndag! Fick äran att hälsa på han strax innan start i Lördags. Sen såg jag inte han mer den dagen 😉 Nu ser jag framemot en lista med allas tider. Men vi får väl vänta några dagar så alla hinner reg
Ja ett stort tack till Kristoffer som fixat lista varje söndag! Fick äran att hälsa på han strax innan start i Lördags. Sen såg jag inte han mer den dagen 😉 Nu ser jag framemot en lista med allas tider. Men vi får väl vänta några dagar så alla hinner reg
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 16:102012 i London?
2012 i London?
Quote from j sollerman on 2 August 2010, 17:18Det är ingen IM distans där 😉
Det är ingen IM distans där 😉
Quote from Funbeat user on 2 August 2010, 18:40Ahh, det var du Robert! Visst kommenterade jag din för stunden något ryckiga körning, du passerade sen mig och låg framför ett bra tag va?
Ahh, det var du Robert! Visst kommenterade jag din för stunden något ryckiga körning, du passerade sen mig och låg framför ett bra tag va?