Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 08:46Japp. För att sen åka tillbaka ner i fältet igen. Var så kall där efter simmandet att jag ville torka lite och sen var det lite svårt att hitta rätt tempo.
Japp. För att sen åka tillbaka ner i fältet igen. Var så kall där efter simmandet att jag ville torka lite och sen var det lite svårt att hitta rätt tempo.
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 22:53Den ultimata blåbärslistan var så till sist färdigställd. Totalt var vi 26 blåbär som stod på startlinjen i lördags och av oss kom 24 i mål. Vi är hjältar hela bunten!
Naturligtvis sjukt impad av Robert och Ashkan som drog av brutala kanontider i sina de
Den ultimata blåbärslistan var så till sist färdigställd. Totalt var vi 26 blåbär som stod på startlinjen i lördags och av oss kom 24 i mål. Vi är hjältar hela bunten!
Naturligtvis sjukt impad av Robert och Ashkan som drog av brutala kanontider i sina de
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 23:01Jag ska ner några platser, du verkar ha räknat bort mina transitions?
Jag ska ner några platser, du verkar ha räknat bort mina transitions?
Quote from Funbeat user on 3 August 2010, 23:35Sorry!
Blev det fel på någon mer så säg till - dina tider plockade jag ur funbeat (tror jag tog några till därifrån så det kan va fler som blev lite för snabba) medan jag tog de officiella resultaten för flertalet. Förstår om man inte loggat växling som
Sorry!
Blev det fel på någon mer så säg till - dina tider plockade jag ur funbeat (tror jag tog några till därifrån så det kan va fler som blev lite för snabba) medan jag tog de officiella resultaten för flertalet. Förstår om man inte loggat växling som
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 09:43Jag hade iofs reggat det med total-tid, men hur som...
Kan vi få en graf med total träningstid 2010 på x-axeln, och resultat på y-axeln också? 🙂
Jag hade iofs reggat det med total-tid, men hur som...
Kan vi få en graf med total träningstid 2010 på x-axeln, och resultat på y-axeln också? 🙂
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 10:16Skulle just lägga till en.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=f36ec62c74674ebe9c75ee63d0db35fa.jpg&Size=
Finns åtminstone en klar korrelation mellan träningstid och resultat även om det inte oväntat är en del spridning. Kön- och åldersfakto
Skulle just lägga till en.
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=f36ec62c74674ebe9c75ee63d0db35fa.jpg&Size=
Finns åtminstone en klar korrelation mellan träningstid och resultat även om det inte oväntat är en del spridning. Kön- och åldersfakto
Quote from j sollerman on 4 August 2010, 11:36Vilka tider vissa gjorde!! Men va tog resterande 20 vägen som va med på blåbärslistan?? Snacka går ju 😉
Blir det blåbär 2.0 nu (H)???
Vilka tider vissa gjorde!! Men va tog resterande 20 vägen som va med på blåbärslistan?? Snacka går ju 😉
Blir det blåbär 2.0 nu (H)???
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 11:45Robert: Tack för plotten, intressant och grattis till segern i Blåbärsligan (t+)
jfr sedan för skoj skull våra tider och ser att vi var väldigt jämna.
samma simtid, 5 min upp för dig på cykel och 8 min upp för mig på löp så jag "torskade" de två min.
Robert: Tack för plotten, intressant och grattis till segern i Blåbärsligan (t+)
jfr sedan för skoj skull våra tider och ser att vi var väldigt jämna.
samma simtid, 5 min upp för dig på cykel och 8 min upp för mig på löp så jag "torskade" de två min.
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 12:18Bra kört och framförallt mkt starkt löpt Ashkan! Tiderna i transitionsområdet putsar du på till nästa gång - och de andra tiderna med misstänker jag 🙂
Måste säga att jag är imponerad över hur många på blåbärslistan som startade och dessutom tog sig ige
Bra kört och framförallt mkt starkt löpt Ashkan! Tiderna i transitionsområdet putsar du på till nästa gång - och de andra tiderna med misstänker jag 🙂
Måste säga att jag är imponerad över hur många på blåbärslistan som startade och dessutom tog sig ige
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 14:22Bra jobbat allihop!
Själv fick jag tyvärr bryta efter 90 km cykling med ett knä som gav upp. Hade känningar redan 2 veckor innan start men hade väl en förhoppning att vila skulle hjälpa men det höll inte. Är nöjd att jag startade och samlade erfarenhet.
Bra jobbat allihop!
Själv fick jag tyvärr bryta efter 90 km cykling med ett knä som gav upp. Hade känningar redan 2 veckor innan start men hade väl en förhoppning att vila skulle hjälpa men det höll inte. Är nöjd att jag startade och samlade erfarenhet.