Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär - se hit!
You need to log in to create posts and topics.

12.31 blev det till slut, så jag är ganska nöjd ändå. Såg dig Kristoffer flera gånger på löpet men innan jag läst klart på din nummer var du förbi, så jag hann aldrig heja. Grattis till alla. Ligger i hotellsängen med en grym träninsvärk!

Jag skar också upp fötterna på simningen. KÄnde de inte igår men idag gör de riktigt ont och blöder lite.. dom borde lagt ut en matta vid uppstigningen!

I mål på 13:47 vilket jag är nöjd med med tanke på träningsmängd och förutsättningar. Blev rejält nedkyld under simningen och var ganska vimsig i T1. Cyklingen tog för lång tid, har inte de cykelmuskler som krävs för att trycka på ensam i 18 mil. Maran på

Mathias, Var det vi som diskuterade huruvida vi skulle komma in under 14 timmar? Jag sa ju att det skulle gå vägen! 🙂

//Linus

Stort grattis till alla fantastiska prestationer. Själv fick jag slänga in handduken efter ett löpvarv, det var kanske lite väntat men ändå så jävla bittert. Jag trodde verkligen att vaden hunnit läka, men men. Jag sprang så långsamt det bara gick, tyckte

Stort grattis till alla nya järnmän och järnkvinnor! Visst är det häftigt vad kroppen klarar av?

Och till er som inte lyckades genomföra loppet: att ha klarat av förberedande träning, kommit till start och försökt är också starkt. Det är en erfarenhet a

11:10 och lyckades hålla riktigt jämnt tempo hela tiden 🙂 Klart godkänd debut och skönt att veta att jag klarar av det! Nu blir det vila ett tag och sen full fart framåt mot nästa IM (L)
Grattis alla blåbär!

10.21 blev tiden för min spontan start och debut på Kalmar.
Givetvis mer än nöjd att först å främst ha klarat av det hela och dessutom på en bra tid.

Taktiken var att försöka överleva simmet för att sedan trycka på allt mer.

passerade många milstolpar

Nu är det gjort; simningen gick bra cyklingen gick också bra men när löpningen började så slutade själva tävlingsmomentet för mig, varje kontroll var ett delmål i sig "bara jag orkar springa tills nästa osv... " tänkte på löparrune "det skall vara kul att

Får vi en lista med alla blåbärs tider ;)??