Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 14:51Tack ska ni ha själva! Det har varit ett sant nöje!
Robert - kan det vara så att det är min prick som hamnar längst under en enkel regressionslinje? Då måste jag ju ha tränat väldigt effektivt när jag väl tränade i alla fall 😉
/K
Tack ska ni ha själva! Det har varit ett sant nöje!
Robert - kan det vara så att det är min prick som hamnar längst under en enkel regressionslinje? Då måste jag ju ha tränat väldigt effektivt när jag väl tränade i alla fall 😉
/K
Quote from Funbeat user on 4 August 2010, 17:44Japp, Kristoffer, det är du, 1392 minuter har jag räknat med för dig (listan med två veckor kvar finns på blåbärssidan 18 om man vill kolla vad man hade där). Längst från regressionslinjen är du och konstruerar man en paretofront blir andraderivatan som s
Japp, Kristoffer, det är du, 1392 minuter har jag räknat med för dig (listan med två veckor kvar finns på blåbärssidan 18 om man vill kolla vad man hade där). Längst från regressionslinjen är du och konstruerar man en paretofront blir andraderivatan som s
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 01:31Hur gick det i "tävlingen" gissa sluttid?? nån som har koll på det..?
Jag gissade 11:57:00 och fick 11:40:42 😀
Hur gick det i "tävlingen" gissa sluttid?? nån som har koll på det..?
Jag gissade 11:57:00 och fick 11:40:42 😀
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 16:01Tror jag ligger bra till där också. Gissade 11:58 och gick i mål på 11:54. Är uppenbarligen hyfsat vass på tröstpriser 🙂
Tror jag ligger bra till där också. Gissade 11:58 och gick i mål på 11:54. Är uppenbarligen hyfsat vass på tröstpriser 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 17:40Jag gissade 14.59 men gick i mål på 13.50, fast jag är glad ändå att det inte diffade åt andra hållet. 🙂
Vilka kör nästa år igen? Jag är lite sugen... 🙂
Jag gissade 14.59 men gick i mål på 13.50, fast jag är glad ändå att det inte diffade åt andra hållet. 🙂
Vilka kör nästa år igen? Jag är lite sugen... 🙂
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 21:28Inte illa med 4min diff. Kristoffer..
Blir definitivt en Ironman nästa år.. men har jag råd skulle jag vilja köra den i Zyrich 10juli... annars blir det Kalmar...
Inte illa med 4min diff. Kristoffer..
Blir definitivt en Ironman nästa år.. men har jag råd skulle jag vilja köra den i Zyrich 10juli... annars blir det Kalmar...
Quote from Funbeat user on 6 August 2010, 22:25Det där var inte sista gången - det sa jag till mig själv redan i målområdet. Problem: jag lovade lixom hustrun att det inte skulle bli någon IM 2011 om jag grejade Kalmar i år. Får se om det går att rucka på det lite eller inte. Även jag är lite sugen på
Det där var inte sista gången - det sa jag till mig själv redan i målområdet. Problem: jag lovade lixom hustrun att det inte skulle bli någon IM 2011 om jag grejade Kalmar i år. Får se om det går att rucka på det lite eller inte. Även jag är lite sugen på
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 08:40Haha, sitter i samma situation som Kristoffer. Har lite goodwill hemma att beta av innan det blir tu tal om en ny IM.
Men har fått okej på att köra olympiska och HIMs iallafall.
Min förfrågan om MdS 2012 möttes bara med ett mummel, jag tolkar det som pos
Haha, sitter i samma situation som Kristoffer. Har lite goodwill hemma att beta av innan det blir tu tal om en ny IM.
Men har fått okej på att köra olympiska och HIMs iallafall.
Min förfrågan om MdS 2012 möttes bara med ett mummel, jag tolkar det som pos
Quote from Funbeat user on 7 August 2010, 14:42JAg gissade på 10 h, men har inte gått i mål än så jag vinner nog inte. Anmäld till IM France, blir ett allvarligt Hawaii-försök, kommer nog att köra Kalmar också.
JAg gissade på 10 h, men har inte gått i mål än så jag vinner nog inte. Anmäld till IM France, blir ett allvarligt Hawaii-försök, kommer nog att köra Kalmar också.
Quote from Funbeat user on 8 August 2010, 19:59Vilka underliga löften ni ger era fruar. Jag förväntar mig endast ett enda löfte från min - att han kommer under 10 h nästa år.
Vilka underliga löften ni ger era fruar. Jag förväntar mig endast ett enda löfte från min - att han kommer under 10 h nästa år.