Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 15:36Göran,
Först och främst måste jag berömma din inställning. Imponerande! Sen hur du kunde analysera min fysiska förmåga är en gåta. Men det tar vi en annan gång. 🙂Alex,
Tack. Var något sånt jag var ute efter. Synd bara att urvalet är så litet. Men som d
Göran,
Först och främst måste jag berömma din inställning. Imponerande! Sen hur du kunde analysera min fysiska förmåga är en gåta. Men det tar vi en annan gång. 🙂
Alex,
Tack. Var något sånt jag var ute efter. Synd bara att urvalet är så litet. Men som d
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 15:49Låter bra med en grupp för Kalmar 2012.
Det ska jag köra. Lycka till med träningen!
Låter bra med en grupp för Kalmar 2012.
Det ska jag köra. Lycka till med träningen!
Quote from j sollerman on 27 June 2011, 16:54Är datum för 2012 spikat?
Är datum för 2012 spikat?
Quote from ellen olsson on 27 June 2011, 17:01Nope!
Nope!
Quote from j sollerman on 27 June 2011, 19:16Då är de inte lätt att boka boende än. När sätts datumet?
Då är de inte lätt att boka boende än. När sätts datumet?
Quote from ellen olsson on 27 June 2011, 19:44Någon gång i vinter skulle jag tro. Förbundet ska säga sitt också.
Någon gång i vinter skulle jag tro. Förbundet ska säga sitt också.
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 21:48Kanske är på 🙂
Ska försöka ta mig igenom årets upplaga först. Inte omöjligt att jag även kör 2012. All träning är ju beroendeframkallande 🙂
Kör hårt!
Kanske är på 🙂
Ska försöka ta mig igenom årets upplaga först. Inte omöjligt att jag även kör 2012. All träning är ju beroendeframkallande 🙂
Kör hårt!
Quote from Funbeat user on 27 June 2011, 23:11Sebastian,
Man tackar för beröm. =) Min inställning kommer av lärdomar från flera år av fel inställning. Eller, mja, jag har väl alltid haft inställningen att jag kan, men har haft en tendens att skjuta upp saker och ting, vilket innebär att jag suttit d
Sebastian,
Man tackar för beröm. =) Min inställning kommer av lärdomar från flera år av fel inställning. Eller, mja, jag har väl alltid haft inställningen att jag kan, men har haft en tendens att skjuta upp saker och ting, vilket innebär att jag suttit d
Quote from Funbeat user on 28 June 2011, 22:48Går med även om jag inte vet om jag kommer att satsa än.
Går med även om jag inte vet om jag kommer att satsa än.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 13:21Hej all IM rookies!
Jag har bestämt mig för att köra Kalmar nästa år efter att fått upp ögonen för triathlon i år. Tänker köra 2-3 sprintar i sommar och sen Tjörn halva i augusti.
Kul, nu kör vi!!
Hej all IM rookies!
Jag har bestämt mig för att köra Kalmar nästa år efter att fått upp ögonen för triathlon i år. Tänker köra 2-3 sprintar i sommar och sen Tjörn halva i augusti.
Kul, nu kör vi!!