Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 14:13Härmed anmäler jag mig också. Hade tänkt köra en IM-distans 2013, men om träningen funkar bra över vintern så kör jag nog redan nästa år. Cykling och löpning funkar, men simningen är akilleshälen. Blir väl till att plaska i höst och vinter.
Härmed anmäler jag mig också. Hade tänkt köra en IM-distans 2013, men om träningen funkar bra över vintern så kör jag nog redan nästa år. Cykling och löpning funkar, men simningen är akilleshälen. Blir väl till att plaska i höst och vinter.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 16:03Körde Kalmar förra året, men nu har träningen legat nere länge pga dagisbaciller och en liten bebis.
Men IM Kalmar eller IM Österrike siktar jag på för nästa år, så jag hoppar också på tråden om det är okej.
Körde Kalmar förra året, men nu har träningen legat nere länge pga dagisbaciller och en liten bebis.
Men IM Kalmar eller IM Österrike siktar jag på för nästa år, så jag hoppar också på tråden om det är okej.
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 17:18Törs jag fråga, den topplista som "rapporteras" vilken tidsram handlar den om?
Törs jag fråga, den topplista som "rapporteras" vilken tidsram handlar den om?
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 17:46Sebastian! Du frågade - Andel som crawlar respektive simmar bröst?
Jag simmar/simmade bröst 2006-2010. Det fungerar och man trillar in 30 innan maxtid ihop med de som har sämst crawlteknink. Inte många, men några bröstar sig. I bland de som jag simmar vi
Sebastian! Du frågade - Andel som crawlar respektive simmar bröst?
Jag simmar/simmade bröst 2006-2010. Det fungerar och man trillar in 30 innan maxtid ihop med de som har sämst crawlteknink. Inte många, men några bröstar sig. I bland de som jag simmar vi
Quote from Funbeat user on 5 July 2011, 22:07Över Ölandsbron låter kämpigt. Högbrodelen kan bli något att bita i. Och viss risk för blåst...
De lär nog inte lägga löpningen på de delar av stan som har kullersten (nere vid Lilla Torget t.ex.)? Det går inte att springa på.
Över Ölandsbron låter kämpigt. Högbrodelen kan bli något att bita i. Och viss risk för blåst...
De lär nog inte lägga löpningen på de delar av stan som har kullersten (nere vid Lilla Torget t.ex.)? Det går inte att springa på.
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 07:12Hej, lite nyfiken på att höra hur ni lägger upp träningen inför nästa år. Min tanke är att träna på fram till September och köra två sprintar nu i sommar + halvan på Tjörn.
Sen blir det att gå ner i källaren och köra på. Tänkte mig något i stil med:
Cyk
Hej, lite nyfiken på att höra hur ni lägger upp träningen inför nästa år. Min tanke är att träna på fram till September och köra två sprintar nu i sommar + halvan på Tjörn.
Sen blir det att gå ner i källaren och köra på. Tänkte mig något i stil med:
Cyk
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 07:15Vad är maxtiden på simningen?
Vad är maxtiden på simningen?
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 12:00Jag går med här nu 🙂
har inte spikat 100% ännu om jag kör en IM nästa år, tänkte börja med en halv någon gång först.Men det är så inspirerande att läsa om alla andras satsningar 🙂
Jag går med här nu 🙂
har inte spikat 100% ännu om jag kör en IM nästa år, tänkte börja med en halv någon gång först.
Men det är så inspirerande att läsa om alla andras satsningar 🙂
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 13:38Marcus! 2h 15min.
Sen kan de tillåta att fortsätta även om man kommer in efter det, om man är pigg.
Vissa tävlingar är de stenhårda och släpper inte igenom om man missa med en sek. I Kalmar har de godkänt... kommer inte ihåg exakt men nästa över en ha
Marcus! 2h 15min.
Sen kan de tillåta att fortsätta även om man kommer in efter det, om man är pigg.
Vissa tävlingar är de stenhårda och släpper inte igenom om man missa med en sek. I Kalmar har de godkänt... kommer inte ihåg exakt men nästa över en ha
Quote from Funbeat user on 6 July 2011, 16:19Jag är med!
Är helt nybörjare på det här med triathlon, men skam den som ger sej...
Hade egentligen tänkt att börja min karriär som trialtlet med halvan på Tjörn i år, men den helgen som det loppet går blev bortplanerad och vad är då det logiska beslute
Jag är med!
Är helt nybörjare på det här med triathlon, men skam den som ger sej...
Hade egentligen tänkt att börja min karriär som trialtlet med halvan på Tjörn i år, men den helgen som det loppet går blev bortplanerad och vad är då det logiska beslute