Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 10:13Helt rätt tänkt!
Helt rätt tänkt!
Quote from Funbeat user on 7 July 2011, 12:48Hur mycket cykel planerar ni att köra inför Kalmar Triathlon?
Jag funderar på ca 100 mil utecykling från April till Augusti.
Hur resonerar ni andra?
Är det någon som brukar köra specifika tempoträningar på cykel?
Hur kan man lägga upp ett sånt pass?
Hur mycket cykel planerar ni att köra inför Kalmar Triathlon?
Jag funderar på ca 100 mil utecykling från April till Augusti.
Hur resonerar ni andra?
Är det någon som brukar köra specifika tempoträningar på cykel?
Hur kan man lägga upp ett sånt pass?
Quote from Funbeat user on 8 July 2011, 23:01Tack Linnea och Anders för infon om simningen.
Tack Linnea och Anders för infon om simningen.
Quote from Funbeat user on 9 July 2011, 07:03Ser ut o bli en riktigt härlig dag för cykling(H)
Ser ut o bli en riktigt härlig dag för cykling(H)
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 13:52Jaha, då har man gjort en halva då. Körde Vansbro Triathlon i helgen. Första tanken när jag låg i gräset efteråt var: "Vad skönt, nu behöver jag inte ens tänka på att göra en hel. Det klarar jag aldrig!"
Sen duschade jag och åt. Då började jag fundera li
Jaha, då har man gjort en halva då. Körde Vansbro Triathlon i helgen. Första tanken när jag låg i gräset efteråt var: "Vad skönt, nu behöver jag inte ens tänka på att göra en hel. Det klarar jag aldrig!"
Sen duschade jag och åt. Då började jag fundera li
Quote from Funbeat user on 11 July 2011, 20:58Hela är dubbelt så roligt! Go! Go!
Hela är dubbelt så roligt! Go! Go!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 09:38100 mil? Jag har snarare tänkt 3-400 mil. =)
Jag håller iofs på med klassikern också så jag vill gärna ha många mil i benen inför vätternrundan. Jag och några kompisar tänkte även köra Vänern runt nästa år. Blir en bra genomkörare.
100 mil? Jag har snarare tänkt 3-400 mil. =)
Jag håller iofs på med klassikern också så jag vill gärna ha många mil i benen inför vätternrundan. Jag och några kompisar tänkte även köra Vänern runt nästa år. Blir en bra genomkörare.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 09:54Överskatta inte träningen inför Vättern... jag tog mig runt på 9.35 med "endast" 145 mil och ett längsta pass på 13 mil!
Överskatta inte träningen inför Vättern... jag tog mig runt på 9.35 med "endast" 145 mil och ett längsta pass på 13 mil!
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 11:00Christian,
Strunta i x ant mil. Det säger ingenting. Satsa på att köra många långa pass där du cyklar själv. Sen kryddar du med några korta snabba pass och lite intervall.
Christian,
Strunta i x ant mil. Det säger ingenting. Satsa på att köra många långa pass där du cyklar själv. Sen kryddar du med några korta snabba pass och lite intervall.
Quote from Funbeat user on 12 July 2011, 18:03Jag välkomnar mej själv till den här gruppen. 🙂 Eller... äre ok att bara gå med såhär?
Jag är VERKLIGEN ett blåbär å har precis lärt mej crawla. Så om nån bor i malmö å vill ha simsällskap så följer jag gärna med, för jag är rädd att jag drunknar om j
Jag välkomnar mej själv till den här gruppen. 🙂 Eller... äre ok att bara gå med såhär?
Jag är VERKLIGEN ett blåbär å har precis lärt mej crawla. Så om nån bor i malmö å vill ha simsällskap så följer jag gärna med, för jag är rädd att jag drunknar om j