Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2012
You need to log in to create posts and topics.

Fasta banor, skithäftigt. (Hur har jag missat den nyheten på Förbundssidan?)
Ska se om jag kan lobba för något liknande här hemma...

Ed. Anders, kan du ordna en sammanställning vore det toppen. Som golfare gjorde jag resor i landet för att besöka andra g

Häftig idé. Att ha gjort alla banorna! Fast idag är det rätt enkelt 😉 Men om något år med kanske 5-10 banor så börjar det likna något.

I Malmö SKA vi ha en bana där man simmar troligen på Sibbarp (smidigast), fast vi har även Ribban och V Hamnen (häfti

Signing up. Är i alla fall sugen. Debuterar på Lidingö 14 aug. Någon som har tips på bra ställe att lära sig bra crawlteknik i höst (Lidingö/Stockholm/Nacka)?

Har just klarat av min första halvIM, lovade mig själv att jag skulle börja fundera på IM först när den var avklarad och nu är det dagen efter och tjaaa.. jo.. kanske 😉

(Förra) veckans lista inklusive idag fram till denna tidpunkt ser ut så här:

1. Carro Lajnen 4713 min
2. Carl Wntrp 2800 min
3. Ronny Lundström 2761 min
4. Mattias Krantz 2664 min
5. Jocke Sjögren 2490 min
6. Jonas Svensson 2485 min
7. Thomas

Vill inte verka dryg men lägger du verkligen in minutrarna på "rätt" sätt?
Det känn ju lite orimligt att ledaren skulle träna över 10 timmar om dagen alla dagar i veckan i flera veckors tid.. Eller har jag helt underskattat träningsdosen som krävs? 🙂

Emil: Kolla hennes träningsdagbok vettja!

Och 4700 minuter (på 30(?) dagar väl?) blir väl inte 10h/dag... snarare 2-3 h/dag...

Tiderna är ju för dom 30 senaste dagarna.

Men om vi ska ha en lista varje vecka så verkar det smartare att göra som 2011 års tråden och ta dom 7 senaste dagarna.

Jag gillar att listan baserar sig på de senaste 30 dagarna. Det gynnar ett mer långsiktigt synsätt på träningen.

Själv har jag inte ens reflekterat över det, utan bara tagit den lista som kommer upp av sig själv. Jag är öppen för förslag. =)