Quote from Funbeat user on 20 July 2011, 08:05Jaha! Jag uppfattade Göran Heldestens inlägg "(Förra) veckans lista inklusive idag fram till denna tidpunkt ser ut så här:" som att det var den träningen som registrerats förra veckan. Dvs på samma sätt som förra årets blåbärstråd.
Är det de senaste 30 d
Jaha! Jag uppfattade Göran Heldestens inlägg "(Förra) veckans lista inklusive idag fram till denna tidpunkt ser ut så här:" som att det var den träningen som registrerats förra veckan. Dvs på samma sätt som förra årets blåbärstråd.
Är det de senaste 30 d
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 09:37Även jag är tveksam till om jag kommer att genomföra en IM, någonsin och i synnerhet 2012. Mitt problem är att jag hela tiden går sönder när jag ökar längden på distanserna, men om jag tar det successivt och lååångsamt ökar intensiteten då kanske det går!
Även jag är tveksam till om jag kommer att genomföra en IM, någonsin och i synnerhet 2012. Mitt problem är att jag hela tiden går sönder när jag ökar längden på distanserna, men om jag tar det successivt och lååångsamt ökar intensiteten då kanske det går!
Quote from Funbeat user on 21 July 2011, 10:51Ronny det gör du rätt i, själv började jag med en olympisk 2009 sen olympisk+im 2010. efter im var jag mentalt utbränd och la ner träningen ett halvår, det är kul att känna sig småsugen på utmaningar, det försvann liksom efter im, nu skall jag vara med 20
Ronny det gör du rätt i, själv började jag med en olympisk 2009 sen olympisk+im 2010. efter im var jag mentalt utbränd och la ner träningen ett halvår, det är kul att känna sig småsugen på utmaningar, det försvann liksom efter im, nu skall jag vara med 20
Quote from Funbeat user on 22 July 2011, 14:56Emil: Mitt inlägg var ju klart lätt att missförstå på det sättet. Jag menade alltså förra veckans månadslista med en dags förskjutning, men det framgick inte helt solklart. =)
Ush, jag har en massa problem som tornar upp sig i livet, och träningen blir l
Emil: Mitt inlägg var ju klart lätt att missförstå på det sättet. Jag menade alltså förra veckans månadslista med en dags förskjutning, men det framgick inte helt solklart. =)
Ush, jag har en massa problem som tornar upp sig i livet, och träningen blir l
Quote from Funbeat user on 23 July 2011, 11:24Den där känslan att alla andra tränar mer, har nästan alla andra också 😉 Inte meningen, men folks berättande om sina träningar kan få andra känna att de borde träna mer. Det värsta är att det hjälper inte att träna monstermycket. För tränar du två tre p
Den där känslan att alla andra tränar mer, har nästan alla andra också 😉 Inte meningen, men folks berättande om sina träningar kan få andra känna att de borde träna mer. Det värsta är att det hjälper inte att träna monstermycket. För tränar du två tre p
Quote from Funbeat user on 24 July 2011, 01:01Går väl med då. Äntligen.
Går väl med då. Äntligen.
Quote from Funbeat user on 5 August 2011, 09:30Grymt sugen på IM, kanske dags nästa år!
Inser att det kräver ett bra upplägg för att vara väl förberedd.
Mest orolig för löpningen...
Grymt sugen på IM, kanske dags nästa år!
Inser att det kräver ett bra upplägg för att vara väl förberedd.
Mest orolig för löpningen...
Quote from Funbeat user on 6 August 2011, 18:17var och körde minin igår och såg järnmannen idag, blir lite sugen...
var och körde minin igår och såg järnmannen idag, blir lite sugen...
Quote from Funbeat user on 7 August 2011, 16:36Gör det, känslan så här dagen efter går inte beskriva
Gör det, känslan så här dagen efter går inte beskriva
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 13:45anar det, det är ju visserligen ett helt år till jag har på mig att lära mig simma fortare.. för idag är jag en sådan som simmar ganska långsamt...
anar det, det är ju visserligen ett helt år till jag har på mig att lära mig simma fortare.. för idag är jag en sådan som simmar ganska långsamt...