Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 13:51Satsa mer på cykel o löpning, det är där det behöver gå fort
Satsa mer på cykel o löpning, det är där det behöver gå fort
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 21:02Jag är på i år igen 🙂
Mitt race gick åt pipan pga av en skada som resulterade i 3,5 mil gång istället för löpning. Revansch med sikte inställt på sub 12 tim.
Till er som är oroliga för simningen. Det är inga problem, ni har gått om tid. Jag simmade i
Jag är på i år igen 🙂
Mitt race gick åt pipan pga av en skada som resulterade i 3,5 mil gång istället för löpning. Revansch med sikte inställt på sub 12 tim.
Till er som är oroliga för simningen. Det är inga problem, ni har gått om tid. Jag simmade i
Quote from Funbeat user on 8 August 2011, 23:06ok. Jag ska köra nästa år... Jag blir ett blåbär 2012!
ok. Jag ska köra nästa år... Jag blir ett blåbär 2012!
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:28Planeringsfundering:
Ska man försöka planera in några längre lopp under 2012 innan det är dags eller sliter det mer på kroppen?
Jag funderar främst på Stockholm Marathon och/eller Vätternrundan.
Om man ska välja en av dem vilken siktar man då på?Mest o
Planeringsfundering:
Ska man försöka planera in några längre lopp under 2012 innan det är dags eller sliter det mer på kroppen?
Jag funderar främst på Stockholm Marathon och/eller Vätternrundan.
Om man ska välja en av dem vilken siktar man då på?
Mest o
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 14:41Jag rekommenderar helt klart Stockholm marathon. Jag förberedde mig rejält för den och körde lite långsammare än jag kunnat. På så sätt kände jag mig riktigt stark inför avslutningen i Kalmar.
"Sist jag sprang 42km var det ju plättlätt" snurrade i huvude
Jag rekommenderar helt klart Stockholm marathon. Jag förberedde mig rejält för den och körde lite långsammare än jag kunnat. På så sätt kände jag mig riktigt stark inför avslutningen i Kalmar.
"Sist jag sprang 42km var det ju plättlätt" snurrade i huvude
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:23Jag håller med Jonas. Kör Sthlm Marathon så lär du kroppen att springa så långt redan till dess, och du får den psykologiska fördelen av att veta att du klarar distansen. Om du dessutom ser till att inte ta ut dig fullständigt utan tar det lite lugnt på S
Jag håller med Jonas. Kör Sthlm Marathon så lär du kroppen att springa så långt redan till dess, och du får den psykologiska fördelen av att veta att du klarar distansen. Om du dessutom ser till att inte ta ut dig fullständigt utan tar det lite lugnt på S
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 15:27om man inte får löparknän efter maran vill säga.. men det ska jag inte ha nästa år..
om man inte får löparknän efter maran vill säga.. men det ska jag inte ha nästa år..
Quote from Funbeat user on 10 August 2011, 20:41Ytterligare ett argument för att inte gå på max, risken för skador minskar.
Ytterligare ett argument för att inte gå på max, risken för skador minskar.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 09:10Man kanske ska sikta på någon halvmara istället.
När brukar anmälan öppna för kommande år?
Man kanske ska sikta på någon halvmara istället.
När brukar anmälan öppna för kommande år?
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 15:26Går nu med i gruppen. Har haft en tanke på att göra detta 2013 men försöker att köra redan nästa år. När man har läst om detta års berättelser om loppet så blir man så sjukt inspirerad.
Det är bara att köra. "There is no tomorrow."
Går nu med i gruppen. Har haft en tanke på att göra detta 2013 men försöker att köra redan nästa år. När man har läst om detta års berättelser om loppet så blir man så sjukt inspirerad.
Det är bara att köra. "There is no tomorrow."