Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2012
You need to log in to create posts and topics.

De klart man har börjat inför Kalmar. Försöker hålla en hygglig nivå hela tiden. Imorrn ska jag köra Tjörn HIM. Sen blir de Lidingöloppet följt av Göteborgs Marathon. Sen gäller de att hänga i hela långa vintern.

Anmälde mig till Challange Copenhagen igår.
Börjar pula på någon sorts träningsprogram. Just nu känns det so en utmaning att hålla igen på tempo för att bygga långsiktigt tills om ett år.

Ser redan fram emot vinterlöpning. 😀

Jag är fullt fokuserad på LL, VL och massa andra lopp här under höst+vinter. Det ger ju såklart effekt till Kalmar.. men något slags träningsfokus redan nu, njaaao... känns lite jobbigt att träna för en och samma sak i 12 månader på något sätt!

Är det någon som har koll när dom öppnar anmälan till Kalmar???

Hepp, här kommer ett blåbär till. Till dags dato är jag 99% löpare och förblir så till efter Lidingö. Äger ingen cykel och flyter knappt utan flythjälp. Men det löser sig. Delmål är Vättern och Midnattssimningen i Luleå nästa sommar. Möjligen Vansbro om j

Har du ändå vägarna förbi Vansbro så kan du ju ta och göra 1/2 IM dan innan simningen. Riktigt rolig tävling med ganska mycket publik för att vara triathlon eftersom det går samma dag som tjejsimmet.

Tack för tipset! Ska kolla in om det kan vara något

Jag måste komma till rätta med lite planeringsproblem. Som nybliven sambo måste man ju ta hänsyn till att det finns en annan som har åsikter om hur man ska använda sin tid - sena rundor ses inte med blida ögon, och väckarklockor kvart i 6 är ett säkert sä

Har ingen sambo 😉

Kan du komma iväg på lunchen på jobbet och träna ibland? Du kanske till och med har en friskvårdstimme att utnyttja?

Jag ändrar inte på mig för att jag lever ihop med någon. Den personen vill bo ihop med mig för den jag är. Självklart måste man kompromissa. Men det där med väckarklocka 6 fattar jag inte, hur skulle du göra om du hade ett jobb som krävde att du skulle up