Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 10:07> väckarklockor kvart i 6 är ett säkert sätt att göra sig impopulär.
Klockan 6 är ju rena sovmorgonen! Min går upp vid 4 när han ska träna. Det kan du ju hälsa henne. 🙂
Nu har ju maken slutat med triathlon för att cyklingen tar för mycket tid från ba
> väckarklockor kvart i 6 är ett säkert sätt att göra sig impopulär.
Klockan 6 är ju rena sovmorgonen! Min går upp vid 4 när han ska träna. Det kan du ju hälsa henne. 🙂
Nu har ju maken slutat med triathlon för att cyklingen tar för mycket tid från ba
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 11:06Tja jag kan väl inte annat än instämma med övriga.
Själv har jag som tur är två barn så då finns det lite gratistid när en nattar så tränar den andra. Då har man ju löst tre träningar i veckan (fast ganska korta oftast)
Sen finns det ju lunchraster där
Tja jag kan väl inte annat än instämma med övriga.
Själv har jag som tur är två barn så då finns det lite gratistid när en nattar så tränar den andra. Då har man ju löst tre träningar i veckan (fast ganska korta oftast)
Sen finns det ju lunchraster där
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 12:07.
.
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 12:22Du satte punkt för diskussionen?
Du satte punkt för diskussionen?
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 12:53Per: Lyckas du alltså träna till IM med två barn? Hur gamla barn? Och hur många träningstimmar? Bor ni i hus?
Per: Lyckas du alltså träna till IM med två barn? Hur gamla barn? Och hur många träningstimmar? Bor ni i hus?
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 13:05Jag har också sambo och han accepterar helt enkelt mina tokigheter. Han har inga problem med att jag ställer väckarklockan och kör långpass en tidig helgmorgon samt hinner hem och duscha + äta något och sen lägga mig igen lagom till han börjar vakna!
Jag
Jag har också sambo och han accepterar helt enkelt mina tokigheter. Han har inga problem med att jag ställer väckarklockan och kör långpass en tidig helgmorgon samt hinner hem och duscha + äta något och sen lägga mig igen lagom till han börjar vakna!
Jag
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 13:17Även om man går upp tidigt på morgonen och tränar innan resten av familen vaknar så måste man ju ta igen dessa sovtimmar någonsans eller? Har jag varit upp sen 6 en helgmorgon och cyklat så är man ju halvdöd vid 22 och då vill frugan vara vaken några timm
Även om man går upp tidigt på morgonen och tränar innan resten av familen vaknar så måste man ju ta igen dessa sovtimmar någonsans eller? Har jag varit upp sen 6 en helgmorgon och cyklat så är man ju halvdöd vid 22 och då vill frugan vara vaken några timm
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 14:12Erik: Eftersom våran 1½-åring ibland är uppe och stökar på nätterna har vi helt enkelt börjat gå och lägga oss med barnen. Det händer ofta att vi somnar redan klockan 8... Då gör det inte så mycket om minstingen vaknar klockan 3 och vill vara vaken ett ta
Erik: Eftersom våran 1½-åring ibland är uppe och stökar på nätterna har vi helt enkelt börjat gå och lägga oss med barnen. Det händer ofta att vi somnar redan klockan 8... Då gör det inte så mycket om minstingen vaknar klockan 3 och vill vara vaken ett ta
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 14:15Hur stör det sambons sovplaner om du kör ett sent pass? Du tränar väl inte i sovrummet och jag förutsätter att hon klarar av att somna utan att du ligger bredvid så det är väl bara att hon går och lägger sig när hon vill...?
Hur stör det sambons sovplaner om du kör ett sent pass? Du tränar väl inte i sovrummet och jag förutsätter att hon klarar av att somna utan att du ligger bredvid så det är väl bara att hon går och lägger sig när hon vill...?
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 16:24Jag har gjort en träningsplan för året inför Kalmar 2012. Läs och kommentera gärna!
http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=101629
Jag har gjort en träningsplan för året inför Kalmar 2012. Läs och kommentera gärna!