Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 19:10Du får säga att du kommer bli väldigt vältränad att all träning och hon eller han kommer att få ta del av detta 🙂
Skämt å sido så måste man ju stötta varandra helt enkelt. Träna på och om personen gnäller så tränar du ändå 🙂
Du får säga att du kommer bli väldigt vältränad att all träning och hon eller han kommer att få ta del av detta 🙂
Skämt å sido så måste man ju stötta varandra helt enkelt. Träna på och om personen gnäller så tränar du ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 2 September 2011, 19:35Marcus
Kikade igenom din plan lite snabbt och rent spontant känns det som lite lite med ett simpass i veckan. Jag "lärde" mig simma genom klipp på nätet till Järnmannen 2011 så jag kanske inte har optimal teknik men jag kan säga att man tappar tekniken
Marcus
Kikade igenom din plan lite snabbt och rent spontant känns det som lite lite med ett simpass i veckan. Jag "lärde" mig simma genom klipp på nätet till Järnmannen 2011 så jag kanske inte har optimal teknik men jag kan säga att man tappar tekniken
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 09:25Tack för kommentar Kristofer.
Att man lätt tappar simtekniken är nåt som jag haft i bakhuvudet, vi får väl se hur jag gör med den saken. Kanske blir det så kul med simning efter crawlkursen att det löser sig självt.
Cykel hade jag nog gärna satsat lite
Tack för kommentar Kristofer.
Att man lätt tappar simtekniken är nåt som jag haft i bakhuvudet, vi får väl se hur jag gör med den saken. Kanske blir det så kul med simning efter crawlkursen att det löser sig självt.
Cykel hade jag nog gärna satsat lite
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 11:27Glöm inte de viktiga brickpassen.
Att öva på att börja springa med en cykel i baken (#) är viktigt.
Glöm inte de viktiga brickpassen.
Att öva på att börja springa med en cykel i baken (#) är viktigt.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 12:23Har aldrig kört ett sånt pass o ändå klarade jag Kalmar på 11.20
Har aldrig kört ett sånt pass o ändå klarade jag Kalmar på 11.20
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 14:49Tack för råd. Till min sambos försvar ska sägas att hon har jättesvårt med sömnen. Om jag inte är hemma så kan hon inte sova, om jag snarkar kan hon inte sova, om jag går upp på morgonen så vaknar hon och kan inte somna om. Hon har svårt nog när hon är sj
Tack för råd. Till min sambos försvar ska sägas att hon har jättesvårt med sömnen. Om jag inte är hemma så kan hon inte sova, om jag snarkar kan hon inte sova, om jag går upp på morgonen så vaknar hon och kan inte somna om. Hon har svårt nog när hon är sj
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 20:01Göran:
Låter ju som att det här med sömnen är en stor grej för er. Vad fint att du vill ställa upp och hjälpa! Ett fast schema kan säkert vara jättebra, då vet ju ni båda vad som gäller (på ett ungefär i alla fall). Vi kör inte med fasta scheman, utan vi
Göran:
Låter ju som att det här med sömnen är en stor grej för er. Vad fint att du vill ställa upp och hjälpa! Ett fast schema kan säkert vara jättebra, då vet ju ni båda vad som gäller (på ett ungefär i alla fall). Vi kör inte med fasta scheman, utan vi
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 21:07Marcus S
Jag förstår att du är tveksam till om du kommer stå ut med cykling på trainer om du planerar att köra ett 3h pass varannan vecka under hösen/vinterna.
Strunta i långpassen på trainern & spara dom till du kan cykla ute, fokusera på kortare pass
Marcus S
Jag förstår att du är tveksam till om du kommer stå ut med cykling på trainer om du planerar att köra ett 3h pass varannan vecka under hösen/vinterna.
Strunta i långpassen på trainern & spara dom till du kan cykla ute, fokusera på kortare pass
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 21:27Flindra: 6 år, 3 år och ett till på väg. Hus har vi men jag får inte riktigt ihop tillräckligt för att känna mig trygg inför IM men hoppas kunna öka lite nu under vintern och våren, framförallt cykling.
Flindra: 6 år, 3 år och ett till på väg. Hus har vi men jag får inte riktigt ihop tillräckligt för att känna mig trygg inför IM men hoppas kunna öka lite nu under vintern och våren, framförallt cykling.
Quote from Funbeat user on 3 September 2011, 21:58Marcus jag hade ett snitt på ca 3-400 minuter i veckan. Ibland mer & ibland mindre.
Efter Sövde ½ IM fick jag höra att Kalmar tiden skulle vara Sövde x 2 + 1 timme.
Sövde 5:19 Kalmar 11:38!!!!
Så mitt råd är att köra enligt din plan, åk ner till Sövde
Marcus jag hade ett snitt på ca 3-400 minuter i veckan. Ibland mer & ibland mindre.
Efter Sövde ½ IM fick jag höra att Kalmar tiden skulle vara Sövde x 2 + 1 timme.
Sövde 5:19 Kalmar 11:38!!!!
Så mitt råd är att köra enligt din plan, åk ner till Sövde