Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 23:02Snabb uppdatering. Undertecknad har ryckt upp sig lite, dock mestadels med suboptimal högriskträning som innebandy. Helgen blev inte alls vad jag tänkt mig. Kom iaf igång med styrka (liiitet pass som fick mig att känna mig svag, men ändå).
Topplistan, 30
Snabb uppdatering. Undertecknad har ryckt upp sig lite, dock mestadels med suboptimal högriskträning som innebandy. Helgen blev inte alls vad jag tänkt mig. Kom iaf igång med styrka (liiitet pass som fick mig att känna mig svag, men ändå).
Topplistan, 30
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 23:05Mitt tips till småbarnsföräldrar är att springa med barnvagn (vanlig standardvagn) och cykla med kärra. Det går utmärkt att montera t.ex. Biltemas cykelkärra funkar finfint på racern. Lillan är tre år nu och en orsak till att jag klarade IM i somras! Inna
Mitt tips till småbarnsföräldrar är att springa med barnvagn (vanlig standardvagn) och cykla med kärra. Det går utmärkt att montera t.ex. Biltemas cykelkärra funkar finfint på racern. Lillan är tre år nu och en orsak till att jag klarade IM i somras! Inna
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 12:54Göran!
jag har just läst boken om Johnny Ramone (gitarrist i the Ramones) Alla hade samma efternamn i bandet som artistnamn=Ramone. Därför gjorde jag direkt kopplingen när jag såg topplistan. Du har gjort samma sak: Gjort oss till en enda stor familj, al
Göran!
jag har just läst boken om Johnny Ramone (gitarrist i the Ramones) Alla hade samma efternamn i bandet som artistnamn=Ramone. Därför gjorde jag direkt kopplingen när jag såg topplistan. Du har gjort samma sak: Gjort oss till en enda stor familj, al
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 16:57Då vill jag heta Dee Dee Bar...
Då vill jag heta Dee Dee Bar...
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 17:04Jag delar väl med mig av mina erfarenheter med då. Alltid kan det kanske hjälpa någon. 🙂
Min bakgrund som idrottare var högst tveksam då jag bara ägnat mig åt "extremsporter" som paintball, aggressive inline, snowboard och liknande innan. Inte något vid
Jag delar väl med mig av mina erfarenheter med då. Alltid kan det kanske hjälpa någon. 🙂
Min bakgrund som idrottare var högst tveksam då jag bara ägnat mig åt "extremsporter" som paintball, aggressive inline, snowboard och liknande innan. Inte något vid
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 21:46Fredrik, jag som tänkte att nästa gång kanske jag orkar ta bort det där "bar", men när du säger så där så känner jag att det var en fin grej. Jag kan ju inte ta bort vårt familjeband! Jag tycker vi alla ska ha namnskyltar på dagen D. På min ska det stå "G
Fredrik, jag som tänkte att nästa gång kanske jag orkar ta bort det där "bar", men när du säger så där så känner jag att det var en fin grej. Jag kan ju inte ta bort vårt familjeband! Jag tycker vi alla ska ha namnskyltar på dagen D. På min ska det stå "G
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 22:59Tjena, om jag börjar med att säga att jag fick en start till Kalmar 2009 av min fru i 40-årspresent, så förstår ni att jag då kom igång med träningen igen efter långt uppehåll (ca 10 år). Men jag körde mycket triathlon på kortare distanser under 80-90-tal
Tjena, om jag börjar med att säga att jag fick en start till Kalmar 2009 av min fru i 40-årspresent, så förstår ni att jag då kom igång med träningen igen efter långt uppehåll (ca 10 år). Men jag körde mycket triathlon på kortare distanser under 80-90-tal
Quote from Funbeat user on 6 September 2011, 23:51Kristofer,
Tre grejer som jag hoppas på är:
1. Styrketräning. Ben och bål. Helt enkelt för klen. Funkar bra att studsa fram på fjäderlätta ben till fots. Verkar inte göra det på cykel. Mer muskler behövs.
2. Volym. Kommer försöka att minst dubbla min ve
Kristofer,
Tre grejer som jag hoppas på är:
1. Styrketräning. Ben och bål. Helt enkelt för klen. Funkar bra att studsa fram på fjäderlätta ben till fots. Verkar inte göra det på cykel. Mer muskler behövs.
2. Volym. Kommer försöka att minst dubbla min ve
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:43Kul läsning Carl, en fundering dock. Vid punkt 2 nämner du löpteknik, vad menar du då?
Kul läsning Carl, en fundering dock. Vid punkt 2 nämner du löpteknik, vad menar du då?
Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 08:53De flesta springer på "fel" sätt. Om du får ett bättre och mer ekonomiskt steg blir du uthålligare, snabbare och minskar risken för skador. Det är även olika teknik t ex uppför, nedför och på platten. Som exempel, om du i en uppförslöpning tar kortare och
De flesta springer på "fel" sätt. Om du får ett bättre och mer ekonomiskt steg blir du uthålligare, snabbare och minskar risken för skador. Det är även olika teknik t ex uppför, nedför och på platten. Som exempel, om du i en uppförslöpning tar kortare och