Quote from Funbeat user on 7 September 2011, 21:24Jag missade det definitivt Alex - lär mig ständigt nytt...
Anders - jämför min och Alex länk och välj den som du tycker ger bäst övningar (H)
FIRST har jag klubbkompisar som kört med bra resultat - kör på!
/Calle
Jag missade det definitivt Alex - lär mig ständigt nytt...
Anders - jämför min och Alex länk och välj den som du tycker ger bäst övningar (H)
FIRST har jag klubbkompisar som kört med bra resultat - kör på!
/Calle
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 11:23Ännu ett blåbär gör entré och anmäler sig. Detta ska bli fantastiskt kul! Ser fram emot den målinriktade träningen lika mycket som jag ser fram emot själva loppet. 🙂
Jag har alltid tränat mycket, men aldrig med något stort mål mer än att må bra. Det ska
Ännu ett blåbär gör entré och anmäler sig. Detta ska bli fantastiskt kul! Ser fram emot den målinriktade träningen lika mycket som jag ser fram emot själva loppet. 🙂
Jag har alltid tränat mycket, men aldrig med något stort mål mer än att må bra. Det ska
Quote from Funbeat user on 10 September 2011, 20:38Ännu en som påbörjat hårdträningen för nästa års Ironman. Hoppas vi ses på mållinjen!
Ännu en som påbörjat hårdträningen för nästa års Ironman. Hoppas vi ses på mållinjen!
Quote from Funbeat user on 12 September 2011, 00:14Jag får vänta tills 2013 tyvärr. Jag sprang mitt livs första mara i år på 5:20 och jag känner att jag behöver kapa åtminstone en timme på den tiden innan jag är redo för en IM.
Men Tjörn nästa år borde vara rimligt.Kämpa på!
Jag får vänta tills 2013 tyvärr. Jag sprang mitt livs första mara i år på 5:20 och jag känner att jag behöver kapa åtminstone en timme på den tiden innan jag är redo för en IM.
Men Tjörn nästa år borde vara rimligt.
Kämpa på!
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 07:42Nytt blåbär här. Grymt laddad inför aug nästa år. Den stora frågan är hur man håller ångan uppe tills dess....
Nytt blåbär här. Grymt laddad inför aug nästa år. Den stora frågan är hur man håller ångan uppe tills dess....
Quote from Funbeat user on 16 September 2011, 08:05Hänger på här. Ska köra Lanzarote som första Ironman. Kanske blir Kalmar också...
Carl, intressant hemsida. 🙂
Hänger på här. Ska köra Lanzarote som första Ironman. Kanske blir Kalmar också...
Carl, intressant hemsida. 🙂
Quote from Funbeat user on 23 September 2011, 12:26Kan man få hoppa med i listan?
Kan man få hoppa med i listan?
Quote from Funbeat user on 24 September 2011, 17:46Självklart! Gå med i gruppen, det finns en referens i första inlägget i tråden. Och framför allt, in och peppa här i tråden. Själv har jag varit dålig på det på sistone, har dessutom missat flera träningspass (fast nu är benen ömma efter lite kort men rel
Självklart! Gå med i gruppen, det finns en referens i första inlägget i tråden. Och framför allt, in och peppa här i tråden. Själv har jag varit dålig på det på sistone, har dessutom missat flera träningspass (fast nu är benen ömma efter lite kort men rel
Quote from Funbeat user on 25 September 2011, 22:28Listan, 30 dagar träningstid:
1. Marcus Eriksson 3588 min
2. Carro Lajnen 3348 min
3. Micke J 3043 min
4. Mattias Krantz 2511 min
5. Oskar Anneborg 2165 min
6. Marcus Norman 2137 min
7. Jocke Sjögren 2099 min
8. Thomas Petersson 2057 min
9. Tobi
Listan, 30 dagar träningstid:
1. Marcus Eriksson 3588 min
2. Carro Lajnen 3348 min
3. Micke J 3043 min
4. Mattias Krantz 2511 min
5. Oskar Anneborg 2165 min
6. Marcus Norman 2137 min
7. Jocke Sjögren 2099 min
8. Thomas Petersson 2057 min
9. Tobi
Quote from Funbeat user on 26 September 2011, 08:35Härligt med den här gruppen. Nu känns det plötsligt inte så ensamt längre att nöta alla timmar som krävs. Hur många av er satsar på sub11 och sub10?
/Daniel
Härligt med den här gruppen. Nu känns det plötsligt inte så ensamt längre att nöta alla timmar som krävs. Hur många av er satsar på sub11 och sub10?
/Daniel