Quote from Funbeat user on 29 September 2011, 21:40Sub 13, men har insett att allt kan hända och kommer vara mycket nöjd om jag lyckas undvika DNF
Sub 13, men har insett att allt kan hända och kommer vara mycket nöjd om jag lyckas undvika DNF
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 07:56@tobias: Hahaha jo kokosolja! is tha shit! 🙂
Tror faktiskt det är en blandning av solkräm och vaselin. solkrämen satte sig inte så bra eftersom jag var svettig ...
@tobias: Hahaha jo kokosolja! is tha shit! 🙂
Tror faktiskt det är en blandning av solkräm och vaselin. solkrämen satte sig inte så bra eftersom jag var svettig ...
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 19:39Topplistan 30 dagar, antal träningsminuter:
1. Marcus Eriksson 3436 min
2. Carro Lajnen 3255 min
3. Mattias Krantz 2767 min
4. Micke J 2680 min
5. Jocke Sjögren 2085 min
6. Marcus Norman 2056 min
7. Tobias Johansson 2030 min
8. Daniel Sven
Topplistan 30 dagar, antal träningsminuter:
1. Marcus Eriksson 3436 min
2. Carro Lajnen 3255 min
3. Mattias Krantz 2767 min
4. Micke J 2680 min
5. Jocke Sjögren 2085 min
6. Marcus Norman 2056 min
7. Tobias Johansson 2030 min
8. Daniel Sven
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 09:51Cykel inköpt, Canyon Ultimate AL 9.0, och provåkt. H-vete vad det går med en räser... 😀 iaf för mig som aldrig suttit på en sådan förut. Första simpasset avklarat också! Simning är lurigt. Kändes inget under passet, men nu... För övrigt hatar jag såna hä
Cykel inköpt, Canyon Ultimate AL 9.0, och provåkt. H-vete vad det går med en räser... 😀 iaf för mig som aldrig suttit på en sådan förut. Första simpasset avklarat också! Simning är lurigt. Kändes inget under passet, men nu... För övrigt hatar jag såna hä
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 15:43Lite off topic kanske men är det någon som vet var/om man kan se tävlingen i Kona på TV eller stream i helgen?
Lite off topic kanske men är det någon som vet var/om man kan se tävlingen i Kona på TV eller stream i helgen?
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 17:27Visst är det en skön skillnad mot en vanlig hoj när man sätter sig på en racer? Jag upplevde det på nytt när hojjen hade fått stå och samla damm lite för länge och jag mest bara använt pendlarcykeln till och från jobbet under en period. Lika vid varje vår
Visst är det en skön skillnad mot en vanlig hoj när man sätter sig på en racer? Jag upplevde det på nytt när hojjen hade fått stå och samla damm lite för länge och jag mest bara använt pendlarcykeln till och från jobbet under en period. Lika vid varje vår
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 20:17Jag skulle tro att http://ironmanlive.com streamar gratis.
Jag skulle tro att http://ironmanlive.com streamar gratis.
Quote from Funbeat user on 3 October 2011, 21:44Tackar! Ska hålla utkik där!
Tackar! Ska hålla utkik där!
Quote from Funbeat user on 4 October 2011, 21:28Sätt upp mig på blåbärslistan. Siktar på sub 11. Nyligen köpt en underbar Cervelo S2
Sätt upp mig på blåbärslistan. Siktar på sub 11. Nyligen köpt en underbar Cervelo S2
Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 11:15Kan inte hålla mig jag heller, fan, detta kommer jag ångra många ggr! Det får bli Kalmar IM nästa år! Känslan om det går vägen kommer ju att vara enorm!
Kan inte hålla mig jag heller, fan, detta kommer jag ångra många ggr! Det får bli Kalmar IM nästa år! Känslan om det går vägen kommer ju att vara enorm!