Quote from Funbeat user on 6 October 2011, 22:16Hans,
Titta på min profilbild. Den är från upploppet på Kalmar 2010. Där har du känslan. Den är helt riktigt enorm...
/K
Hans,
Titta på min profilbild. Den är från upploppet på Kalmar 2010. Där har du känslan. Den är helt riktigt enorm...
/K
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 12:44Ja det ser fint ut! Nu ska bara träningsmotivationen ligga på topp i tio månader också, men nu känns det lätt att träna. Testat simma lite och det ska nog gå att få ordning på det med lite träning, men det känns som att cyklingen och löpningen kommer ta m
Ja det ser fint ut! Nu ska bara träningsmotivationen ligga på topp i tio månader också, men nu känns det lätt att träna. Testat simma lite och det ska nog gå att få ordning på det med lite träning, men det känns som att cyklingen och löpningen kommer ta m
Quote from Funbeat user on 7 October 2011, 13:00Kristoffer, jag har inte tittat närmare på den bilden förut. Riktigt roligt att se!
Kristoffer, jag har inte tittat närmare på den bilden förut. Riktigt roligt att se!
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 15:16Hm... tankar för dagen: löpning 2:44:03 Alexander, Craig ironman Hawaii 2011
5 :03:00 Stefan Torstensson kalmar järnmannen 2010. Alla är vi olika men båda hade nog lika ont.
Hm... tankar för dagen: löpning 2:44:03 Alexander, Craig ironman Hawaii 2011
5 :03:00 Stefan Torstensson kalmar järnmannen 2010. Alla är vi olika men båda hade nog lika ont.
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 12:06Är det någon av er som planerat hur de skall lägga upp träningen fram till Kalmar?
Eller är det bara så mycket som möjligt som gäller?
Är det någon av er som planerat hur de skall lägga upp träningen fram till Kalmar?
Eller är det bara så mycket som möjligt som gäller?
Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 12:15Är själv helt blåbär på triathlon, har mest tränat löpning tidigare. Så lära mig simma hyfsat ihop med mkt löpträning, sen lägga in mer och mer cykel. Cyklingen kan nog vara min akilleshäl. Där kommer jag att få lägga mkt tid...
Är själv helt blåbär på triathlon, har mest tränat löpning tidigare. Så lära mig simma hyfsat ihop med mkt löpträning, sen lägga in mer och mer cykel. Cyklingen kan nog vara min akilleshäl. Där kommer jag att få lägga mkt tid...
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 15:17IM-premiär 2012 om det nu blir nåt av.... :-S
IM-premiär 2012 om det nu blir nåt av.... :-S
Quote from Funbeat user on 15 October 2011, 23:08Tänkte ta tag i IM kalmar nästa år jag med, satsar på sub 11.
Har inte hittat ngr bra låndistansskor efter att dom gjorde om min modell. Ska man satsa på att lära sig springa i raceskorna?
Tänkte ta tag i IM kalmar nästa år jag med, satsar på sub 11.
Har inte hittat ngr bra låndistansskor efter att dom gjorde om min modell. Ska man satsa på att lära sig springa i raceskorna?
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 00:28Bra fråga. Jag har också funderat på om benen håller ihop att köra med lättare skor? Man lär ju vara rätt mör när man väl kommer till löpningen. Någon med erfarenhet som skulle vilja ge några råd?
Bra fråga. Jag har också funderat på om benen håller ihop att köra med lättare skor? Man lär ju vara rätt mör när man väl kommer till löpningen. Någon med erfarenhet som skulle vilja ge några råd?
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 06:24Nu kör inte jag IM än, men har kört kortare triathlon med barfotaskor. Funkar fint! Maken springer ultra med barfotaskor, så visst går det alldeles utmärkt bara man vänjer sig. Det blir en helt annan löpsti, men den verkar skonsammare i längden.
Nu kör inte jag IM än, men har kört kortare triathlon med barfotaskor. Funkar fint! Maken springer ultra med barfotaskor, så visst går det alldeles utmärkt bara man vänjer sig. Det blir en helt annan löpsti, men den verkar skonsammare i längden.