Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 13:31Jag har inte heller kört IM, än.
Men jag kör vanliga maraton i lättare skor(Adidas Adios) och körde i år en 1/2-IM i de lättare skorna. Jag märkte inte någon skillnad mot ett vanligt maraton i stumhet i alla fall. Fast det kanske inte är förrän på sista
Jag har inte heller kört IM, än.
Men jag kör vanliga maraton i lättare skor(Adidas Adios) och körde i år en 1/2-IM i de lättare skorna. Jag märkte inte någon skillnad mot ett vanligt maraton i stumhet i alla fall. Fast det kanske inte är förrän på sista
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 17:44Jag körde årets järnmannen i ett par Nike lunaracer och det var inget jag ångrade. Fint med ett par lätta skor där man kan trippa fram på maran med hög frekvens för att undvika kramp osv...
Fötterna svullnade dock rejält mycket mer än en vanlig mara så s
Jag körde årets järnmannen i ett par Nike lunaracer och det var inget jag ångrade. Fint med ett par lätta skor där man kan trippa fram på maran med hög frekvens för att undvika kramp osv...
Fötterna svullnade dock rejält mycket mer än en vanlig mara så s
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 18:03Kul att se att det inte bara är jag som funderar på att springa i minimalistiska skor. Jag tror absolut att det är att föredra, så länge man orkar hålla steget. Och med minimalistiska skor håller man ju steget bättre, fast frågan är hur det blir när (om)
Kul att se att det inte bara är jag som funderar på att springa i minimalistiska skor. Jag tror absolut att det är att föredra, så länge man orkar hålla steget. Och med minimalistiska skor håller man ju steget bättre, fast frågan är hur det blir när (om)
Quote from Funbeat user on 24 October 2011, 22:05Gillar dina tankebanor skarpt Göran, speciellt när man är lite småkrasslig. Dom ger inspiration. Keep it up. Hoppas vi alla i tråden får tillryggalägga en liten bit på världskartan någon gång nästa år, och njuta av ögonblicket vi går över mållinjen.
Det
Gillar dina tankebanor skarpt Göran, speciellt när man är lite småkrasslig. Dom ger inspiration. Keep it up. Hoppas vi alla i tråden får tillryggalägga en liten bit på världskartan någon gång nästa år, och njuta av ögonblicket vi går över mållinjen.
Det
Quote from Funbeat user on 25 October 2011, 10:30Blir så glad när jag läser här! Trodde jag var ensam om (och således korkad) som fnular på att genomföra denna tävling i barfotapjucks! Känns så bra nu, tack!
Blir så glad när jag läser här! Trodde jag var ensam om (och således korkad) som fnular på att genomföra denna tävling i barfotapjucks! Känns så bra nu, tack!
Quote from Funbeat user on 30 October 2011, 22:07Är det ngn som uppdaterar denna? Hoppas all träning flyter på bra och ni fortfarande är peppade!
Är det ngn som uppdaterar denna? Hoppas all träning flyter på bra och ni fortfarande är peppade!
Quote from Funbeat user on 2 November 2011, 11:57Jag ligger fortfarande i, börjar få ordning på simningen vilket käns skönt. Tyvärr har jag väl inte helt oväntat känt att det är tufft att öka träningstiden för fort, får hålla igen lite nu i början och ligga på 5 eller max 6 timmar i veckan för att hinna
Jag ligger fortfarande i, börjar få ordning på simningen vilket käns skönt. Tyvärr har jag väl inte helt oväntat känt att det är tufft att öka träningstiden för fort, får hålla igen lite nu i början och ligga på 5 eller max 6 timmar i veckan för att hinna
Quote from Funbeat user on 3 November 2011, 00:49Lika bra att haka på tråden, har ju bestämt mig för att göra första IM 2012.
Funderar som bäst på om Kalmar eller Köpenhamn kommer att passa bäst in i kalendern.
//Ovewww.triathlon-fraggeln.blogspot.com/
Lika bra att haka på tråden, har ju bestämt mig för att göra första IM 2012.
Funderar som bäst på om Kalmar eller Köpenhamn kommer att passa bäst in i kalendern.
//Ove
Quote from Funbeat user on 13 November 2011, 10:27Då var datumet officiellt. 2012-08-18. Blir fint att lägga in i kalendern.
Bara fortsätta träna på!!
Då var datumet officiellt. 2012-08-18. Blir fint att lägga in i kalendern.
Bara fortsätta träna på!!
Quote from Funbeat user on 16 November 2011, 15:49Tips på förkovring:
http://www.shop.keepgoing.se/sv/produkter/undersokning-triatleters-traning/undersokning-langdistanstriatleter.html
Tips på förkovring:
http://www.shop.keepgoing.se/sv/produkter/undersokning-triatleters-traning/undersokning-langdistanstriatleter.html