Quote from Funbeat user on 21 November 2011, 19:12Intressant läsning och det känns som rimligaboch logiska resultat. Kul att läsa denna tråd. Körde själv förra året för första gången . En fantastisk upplevelse. Och det blir nog i år igen.
Intressant läsning och det känns som rimligaboch logiska resultat. Kul att läsa denna tråd. Körde själv förra året för första gången . En fantastisk upplevelse. Och det blir nog i år igen.
Quote from Funbeat user on 23 November 2011, 14:20Hmm... konstiga slutsatser men men.
Det skulle vara intressant att titta på den grupp av atleter som tränar mindre än 600 timmar för att se HUR de tränar.
Hmm... konstiga slutsatser men men.
Det skulle vara intressant att titta på den grupp av atleter som tränar mindre än 600 timmar för att se HUR de tränar.
Quote from Funbeat user on 24 November 2011, 13:22Jag tar väl och hoppar på här. Lite inspiration kan ju aldrig vara fel.
Mitt mål blir att ta mig runt någorlunda helskinnad...//Hasse
Jag tar väl och hoppar på här. Lite inspiration kan ju aldrig vara fel.
Mitt mål blir att ta mig runt någorlunda helskinnad...
//Hasse
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 07:55Fler saker du skulle vilja veta angående vilken träning som verkar "löna" sig bäst? Jag är en av dem som ligger bakom undersökningen som det länkades till här ovan, alltså enkätundersökningen till svenska långdistanstriatleter angående hur de tränat och v
Fler saker du skulle vilja veta angående vilken träning som verkar "löna" sig bäst? Jag är en av dem som ligger bakom undersökningen som det länkades till här ovan, alltså enkätundersökningen till svenska långdistanstriatleter angående hur de tränat och v
Quote from Funbeat user on 28 November 2011, 12:04Frågor rörande periodisering av träning under året. Främst antal timmar/intensitetsnivå skulle vara intressant att veta.
Frågor rörande periodisering av träning under året. Främst antal timmar/intensitetsnivå skulle vara intressant att veta.
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 12:34Då så, dags att sparka liv i liket (denna tråd).
Om en vecka öppnar anmälningen till Kalmar. Nu handlar det inte bara om att vilja vara med, utan om att hinna få en plats.
Har intresset svalnat eller är ni än mer sugna?
Då så, dags att sparka liv i liket (denna tråd).
Om en vecka öppnar anmälningen till Kalmar. Nu handlar det inte bara om att vilja vara med, utan om att hinna få en plats.
Har intresset svalnat eller är ni än mer sugna?
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 17:16Intresset vart mega kallt när man ser prislappen på kalaset:(
Intresset vart mega kallt när man ser prislappen på kalaset:(
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 20:28Om man nu hade tänkt köra någon gång så skrämmer faktiskt prislappen ganska rejält. Då har jag ändå nära till Kalmar och folk som jag kan bo hos där.
I sak är det dock jättekul att det blir en Ironman. Grattis Kalmar!
Om man nu hade tänkt köra någon gång så skrämmer faktiskt prislappen ganska rejält. Då har jag ändå nära till Kalmar och folk som jag kan bo hos där.
I sak är det dock jättekul att det blir en Ironman. Grattis Kalmar!
Quote from Funbeat user on 13 December 2011, 22:42Blir nog kul med en "riktig" Ironman, visst blir det dyrt, men skit samma, ska ju inte göre det varje månad;) Har ju faktiskt inte gjort en enda ännu!
Motivationen ligger iaf fortfarande på topp, fast det är ju ett tag kvar till augusti. Hoppas det håll
Blir nog kul med en "riktig" Ironman, visst blir det dyrt, men skit samma, ska ju inte göre det varje månad;) Har ju faktiskt inte gjort en enda ännu!
Motivationen ligger iaf fortfarande på topp, fast det är ju ett tag kvar till augusti. Hoppas det håll
Quote from Funbeat user on 14 December 2011, 14:25Står i valet och kvalet om jag ska anmäla mig nu den 20:e. Har satt som mål att köra IM innan 40, vilket innebär 2012 eller 2013. Jag tror definitivt att jag kan vara redo att köra nästa 2012... men till saken hör att jag är anmäld till Cykelvasan (tillsa
Står i valet och kvalet om jag ska anmäla mig nu den 20:e. Har satt som mål att köra IM innan 40, vilket innebär 2012 eller 2013. Jag tror definitivt att jag kan vara redo att köra nästa 2012... men till saken hör att jag är anmäld till Cykelvasan (tillsa