Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 22:20Nu går jag med i gruppen. Körde Hbg Olympisk i (halv storm) år. Gick över förväntan. Hade bara kört några sprintar förra året innan. Är nu anmäld till Tjörn HIM. Det känns långt.
Har knappt vågat fundera på en hel IM, men råkade vara i Kalmar då Järnmann
Nu går jag med i gruppen. Körde Hbg Olympisk i (halv storm) år. Gick över förväntan. Hade bara kört några sprintar förra året innan. Är nu anmäld till Tjörn HIM. Det känns långt.
Har knappt vågat fundera på en hel IM, men råkade vara i Kalmar då Järnmann
Quote from Funbeat user on 16 August 2011, 21:26Klart ni ska köra Kalmar IM 2012! Jag gjorde min blåbärstur nu 2011 och var helnöjd. Galet jobbigt, men galet kul. Särskilt nu när ett par veckor passerat så är jag ännu nöjdare.
Själv tog jag mig runt på 12:32. Inga nämnvärda problem, men löpningen var
Klart ni ska köra Kalmar IM 2012! Jag gjorde min blåbärstur nu 2011 och var helnöjd. Galet jobbigt, men galet kul. Särskilt nu när ett par veckor passerat så är jag ännu nöjdare.
Själv tog jag mig runt på 12:32. Inga nämnvärda problem, men löpningen var
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 09:07För er som var på plats i Kalmar i år, framgick det något mer om Kalmar blir en tävling under Ironman-paraplyet nästa år?
För er som var på plats i Kalmar i år, framgick det något mer om Kalmar blir en tävling under Ironman-paraplyet nästa år?
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 09:22det är inte klart än
det är inte klart än
Quote from Funbeat user on 17 August 2011, 09:39Är det därför anmälan inte öppnat ännu?
Är det därför anmälan inte öppnat ännu?
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 13:36Det var längesedan en topplista postades, så jag tar mig friheten att göra det.
Antal minuter avser de senaste 30 dagarna!
1. Carro Lajnen 4005 min
2. Ronny Lundström 3583 min
3. Mattias Krantz 2712 min
4. Malin Aktius 2515 min
5. Thomas Peter
Det var längesedan en topplista postades, så jag tar mig friheten att göra det.
Antal minuter avser de senaste 30 dagarna!
1. Carro Lajnen 4005 min
2. Ronny Lundström 3583 min
3. Mattias Krantz 2712 min
4. Malin Aktius 2515 min
5. Thomas Peter
Quote from Funbeat user on 19 August 2011, 13:48Ojojoj, trådskaparen får öka lite 😉
Ojojoj, trådskaparen får öka lite 😉
Quote from Funbeat user on 23 August 2011, 10:52Genomförde järnmannen i Kalmar iår och lyckades ta mig runt. Dock inte nöjd då jag tränade alldeles för lite inför med lite sjukdom som störde. Så låren gav upp helt och man fick traska en hel del. Så ordentlig revanch definitivt för 2012 så hakar gärna p
Genomförde järnmannen i Kalmar iår och lyckades ta mig runt. Dock inte nöjd då jag tränade alldeles för lite inför med lite sjukdom som störde. Så låren gav upp helt och man fick traska en hel del. Så ordentlig revanch definitivt för 2012 så hakar gärna p
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 14:03Trådskaparen har varit borta ett tag. Flaggade lite försiktigt för det i förhand, för det dök upp en sak som iofs inte är en ursäkt att inte träna men som gjorde att mitt fokus (tillfälligt) skiftade en smula. Dock aldrig snack om att glida från min målsä
Trådskaparen har varit borta ett tag. Flaggade lite försiktigt för det i förhand, för det dök upp en sak som iofs inte är en ursäkt att inte träna men som gjorde att mitt fokus (tillfälligt) skiftade en smula. Dock aldrig snack om att glida från min målsä
Quote from Funbeat user on 26 August 2011, 14:34Menar ni på riktigt att ni redan börjat träna för Kalmar??
Herregud vad jag ligger efter i så fall... .. . (iofs crawl-tekniktränade jag idag, det kan man ju nästan se som Kalmarträning!)
Menar ni på riktigt att ni redan börjat träna för Kalmar??
Herregud vad jag ligger efter i så fall... .. . (iofs crawl-tekniktränade jag idag, det kan man ju nästan se som Kalmarträning!)