Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2012
You need to log in to create posts and topics.

Nu går jag med i gruppen. Körde Hbg Olympisk i (halv storm) år. Gick över förväntan. Hade bara kört några sprintar förra året innan. Är nu anmäld till Tjörn HIM. Det känns långt.
Har knappt vågat fundera på en hel IM, men råkade vara i Kalmar då Järnmann

Klart ni ska köra Kalmar IM 2012! Jag gjorde min blåbärstur nu 2011 och var helnöjd. Galet jobbigt, men galet kul. Särskilt nu när ett par veckor passerat så är jag ännu nöjdare.

Själv tog jag mig runt på 12:32. Inga nämnvärda problem, men löpningen var

För er som var på plats i Kalmar i år, framgick det något mer om Kalmar blir en tävling under Ironman-paraplyet nästa år?

det är inte klart än

Är det därför anmälan inte öppnat ännu?

Det var längesedan en topplista postades, så jag tar mig friheten att göra det.

Antal minuter avser de senaste 30 dagarna!

1. Carro Lajnen 4005 min
2. Ronny Lundström 3583 min
3. Mattias Krantz 2712 min
4. Malin Aktius 2515 min
5. Thomas Peter

Ojojoj, trådskaparen får öka lite 😉

Genomförde järnmannen i Kalmar iår och lyckades ta mig runt. Dock inte nöjd då jag tränade alldeles för lite inför med lite sjukdom som störde. Så låren gav upp helt och man fick traska en hel del. Så ordentlig revanch definitivt för 2012 så hakar gärna p

Trådskaparen har varit borta ett tag. Flaggade lite försiktigt för det i förhand, för det dök upp en sak som iofs inte är en ursäkt att inte träna men som gjorde att mitt fokus (tillfälligt) skiftade en smula. Dock aldrig snack om att glida från min målsä

Menar ni på riktigt att ni redan börjat träna för Kalmar??

Herregud vad jag ligger efter i så fall... .. . (iofs crawl-tekniktränade jag idag, det kan man ju nästan se som Kalmarträning!)