Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2012
You need to log in to create posts and topics.

Hade 3+ km till campingen i år.. det var lååångt 🙂

Då var anmälan inskickad. Nu är det bara lite träning som skall till...

Jag är av den åsikten att i stort sätt vem som helst kan genomföra en IM, det tar bara olika lång tid... Sätt inte ett för högt/ eller för lågt mål... Målet skall vara detaljerat, genomförbart och kännas utmanande. Så ni som funderar och står i valet och

Det låter bra Linda. Nu kör vi! 🙂

Din egen målsättning i år? (För du kommer väl?)

Viktigt att ha en realistisk målsättning, att få hjälp att sätta tydliga och nåbara delmål hela tiden. Och att identifiera sina svagheter och jobba på dem.
Exempel: Om du vet med dig att du KAN simma 3 800 m även om det tar tid (mindre än maxtiden), och a

Anmäld till vansinnet 2012..

Ok, jag är anmäld och tänkte nog mest ta mig runt. Löpning och cyklingen känns rimlig. Mest oroad över simningen men jag är anmäld till en crawlkurs och tid till att träna finns. en fråga till er som vet. Funkar det att sätta på tempopinnar på LVG hojen o

Martin, det är många som kör på vanlig racer. Så finns det en del som monterar på tri-båge, en del monterar på både båge och byter till annan sadelstolpe/sadel.

Någon kunnig får förklara vad detta gör för resultatmässiga skillnader. Den biten är överkurs

Ok, tack för det. Vore skönt att köra med tri-båge tills man vet om man är hooked och då i så fall köpa Tri-cykel.

Jag tog mig runt för Kalmar förra året och hade just som mål att bara ta mig runt.
Jag köpte en enkel modell av tempobåge och en ny sadelstolpe för att komma längre fram mot styret och monterade på det på min vanliga racer.
Min tid på cykel blev 5:54 vilk