Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2012
You need to log in to create posts and topics.

Tack Christer! Jag köper tri-båge så snart som det går att börja cykla ute igen.

Martin: Jag håller med om att det räcker gott att sätta en tempobåge på vanliga cykeln. Jag körde i Kalmar första gången i somras, utan tempobåge. Det gick utmärkt och jag får långt ifrån ensam. 12:43 blev sluttiden. Man spar säkert minst 10 minuter på te

Skulle vilja, i all ödmjukhet, tipsa om min blogg på Min Utmaning där jag berättar om min äg fram till Ironman i Kalmar. Kom gärna med kommentarer om det jag skrivit, eller om vad du vill att jag ska skriva om.

http://minutmaning.runnersworld.se/blogs/

@Carl
Kul läsning, hamnar bland favoriter (t+)

Tack Janne!

Som sagt, kom gärna med frågor, skäll eller andra kommentarer. Jag famlar en hel del i mörker här - har ju ingen aning om vad ni vill läsa.

/Carl

tänkte någon förra sommaren att jag skulle vara ett blåbär i år.. men det har inte funnits på kartan i år pga det mesta.. men jag ska någon gång i mitt liv...

Hur går det för alla som siktar mot Kalmar, det börjar närma sig...

Tja... Löparknä. Måste vänja mig vid öppet vatten. Ligger efter med cykelträningen. Genrep i Sövde om två veckor.

Jodå. Det ska nog ordna sig. 🙂

Ha ha Ola, typisk känsla inför tävligt.
Toppen!

Hej blåbär!
Vill önska er lycka till på er resa mot IM.
Var själv i er sitts förra året och är faktiskt lite avundsjuk både på er blåbär och andra som redan kört och skall köra igen. För mig kändes det som att jag blev gravid i samband med att jag anmäl