Quote from Funbeat user on 28 January 2012, 16:44Tack Christer! Jag köper tri-båge så snart som det går att börja cykla ute igen.
Tack Christer! Jag köper tri-båge så snart som det går att börja cykla ute igen.
Quote from Funbeat user on 13 February 2012, 08:50Martin: Jag håller med om att det räcker gott att sätta en tempobåge på vanliga cykeln. Jag körde i Kalmar första gången i somras, utan tempobåge. Det gick utmärkt och jag får långt ifrån ensam. 12:43 blev sluttiden. Man spar säkert minst 10 minuter på te
Martin: Jag håller med om att det räcker gott att sätta en tempobåge på vanliga cykeln. Jag körde i Kalmar första gången i somras, utan tempobåge. Det gick utmärkt och jag får långt ifrån ensam. 12:43 blev sluttiden. Man spar säkert minst 10 minuter på te
Quote from Funbeat user on 16 April 2012, 07:28Skulle vilja, i all ödmjukhet, tipsa om min blogg på Min Utmaning där jag berättar om min äg fram till Ironman i Kalmar. Kom gärna med kommentarer om det jag skrivit, eller om vad du vill att jag ska skriva om.
http://minutmaning.runnersworld.se/blogs/
Skulle vilja, i all ödmjukhet, tipsa om min blogg på Min Utmaning där jag berättar om min äg fram till Ironman i Kalmar. Kom gärna med kommentarer om det jag skrivit, eller om vad du vill att jag ska skriva om.
Quote from Funbeat user on 17 April 2012, 08:35@Carl
Kul läsning, hamnar bland favoriter (t+)
@Carl
Kul läsning, hamnar bland favoriter (t+)
Quote from Funbeat user on 26 April 2012, 19:40Tack Janne!
Som sagt, kom gärna med frågor, skäll eller andra kommentarer. Jag famlar en hel del i mörker här - har ju ingen aning om vad ni vill läsa.
/Carl
Tack Janne!
Som sagt, kom gärna med frågor, skäll eller andra kommentarer. Jag famlar en hel del i mörker här - har ju ingen aning om vad ni vill läsa.
/Carl
Quote from Funbeat user on 20 June 2012, 21:41tänkte någon förra sommaren att jag skulle vara ett blåbär i år.. men det har inte funnits på kartan i år pga det mesta.. men jag ska någon gång i mitt liv...
tänkte någon förra sommaren att jag skulle vara ett blåbär i år.. men det har inte funnits på kartan i år pga det mesta.. men jag ska någon gång i mitt liv...
Quote from Funbeat user on 3 July 2012, 13:10Hur går det för alla som siktar mot Kalmar, det börjar närma sig...
Hur går det för alla som siktar mot Kalmar, det börjar närma sig...
Quote from Ulrika Ekelund on 3 July 2012, 23:01Tja... Löparknä. Måste vänja mig vid öppet vatten. Ligger efter med cykelträningen. Genrep i Sövde om två veckor.
Jodå. Det ska nog ordna sig. 🙂
Tja... Löparknä. Måste vänja mig vid öppet vatten. Ligger efter med cykelträningen. Genrep i Sövde om två veckor.
Jodå. Det ska nog ordna sig. 🙂
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 10:38Ha ha Ola, typisk känsla inför tävligt.
Toppen!
Ha ha Ola, typisk känsla inför tävligt.
Toppen!
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 12:17Hej blåbär!
Vill önska er lycka till på er resa mot IM.
Var själv i er sitts förra året och är faktiskt lite avundsjuk både på er blåbär och andra som redan kört och skall köra igen. För mig kändes det som att jag blev gravid i samband med att jag anmäl
Hej blåbär!
Vill önska er lycka till på er resa mot IM.
Var själv i er sitts förra året och är faktiskt lite avundsjuk både på er blåbär och andra som redan kört och skall köra igen. För mig kändes det som att jag blev gravid i samband med att jag anmäl