Quote from Guest on 24 June 2012, 20:49Rätt mäktigt att lägga detta inlägg som sitt första i FBs konferenser... 🙂
Alla blåbär som siktar mot sin första start går med i denna grupp för att få sin träning registrerad i topplistan:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=3434
Konce
Rätt mäktigt att lägga detta inlägg som sitt första i FBs konferenser... 🙂
Alla blåbär som siktar mot sin första start går med i denna grupp för att få sin träning registrerad i topplistan:
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=3434
Konce
Quote from Funbeat user on 24 June 2012, 20:59En kort presentation skadar ju aldrig men det är självklart inte obligatoriskt för att gå med i gruppen
Jag satt den första söndagen i mars framför TVn hemma här nere i Skåne och följde Vasaloppet med en stor laddning marängsviss framför mig. När jag njö
En kort presentation skadar ju aldrig men det är självklart inte obligatoriskt för att gå med i gruppen
Jag satt den första söndagen i mars framför TVn hemma här nere i Skåne och följde Vasaloppet med en stor laddning marängsviss framför mig. När jag njö
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 02:38Där kom den!
Kul att du fattade rätt beslut. Nu blir det åka av!Kort presentation om mig:
34 år gammal exilskåning som påbörjade en livsstilsförändring 2010 med målet att förvandlas "från fet till triathlet" Jag har nu gått ner drygt 25kg, sprungit 3st
Där kom den!
Kul att du fattade rätt beslut. Nu blir det åka av!
Kort presentation om mig:
34 år gammal exilskåning som påbörjade en livsstilsförändring 2010 med målet att förvandlas "från fet till triathlet" Jag har nu gått ner drygt 25kg, sprungit 3st
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 21:00Härligt Jörgen och välkommen hit! Din tämligen extrema livstilsresa kommer att inspirera oss alla på vägen.
Första dygnets fångst blev fyra blåbärspojkar. Inledningsvis lär vi inte vara så oerhört många i gruppen eftersom det fortfarande är lååångt till
Härligt Jörgen och välkommen hit! Din tämligen extrema livstilsresa kommer att inspirera oss alla på vägen.
Första dygnets fångst blev fyra blåbärspojkar. Inledningsvis lär vi inte vara så oerhört många i gruppen eftersom det fortfarande är lååångt till
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 21:26Jag går med så länge... Vet inte om det blir en satsning eller inte, men det kan bli det. Tveksamt om det blir Kalmar, tänker mig nog hellre ett icke IM trademark lopp, som Kalmar var förrut.
Jag går med så länge... Vet inte om det blir en satsning eller inte, men det kan bli det. Tveksamt om det blir Kalmar, tänker mig nog hellre ett icke IM trademark lopp, som Kalmar var förrut.
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 21:48Jag är med!
Hösten 2010, efter att ha debuterat på sprintdistansen i Stockholm Triathlon (och efter att ha varit en total soffpotatis i 10 år) bestämde jag mig för att det långsiktiga målet skulle vara att köra en IM innan 40 år. Fyller i september nästa
Jag är med!
Hösten 2010, efter att ha debuterat på sprintdistansen i Stockholm Triathlon (och efter att ha varit en total soffpotatis i 10 år) bestämde jag mig för att det långsiktiga målet skulle vara att köra en IM innan 40 år. Fyller i september nästa
Quote from Funbeat user on 25 June 2012, 23:10Å jag älskar denna tråd! Min favvotråd!
Egentligen vill jag bara önska er stort stort lycka till inför er satsning till 2013.
Känns väldigt realistiskt att börja redan nu om det är först nästa år ni ska genomföra det stora testet.Jag var med i premi
Å jag älskar denna tråd! Min favvotråd!
Egentligen vill jag bara önska er stort stort lycka till inför er satsning till 2013.
Känns väldigt realistiskt att börja redan nu om det är först nästa år ni ska genomföra det stora testet.
Jag var med i premi
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 09:43Jag har planner att genomföra min IM i 2014, men följa gärna 2012 och 2013 blåbär tråder för att lära mig lite mer om hur ni andra träna.
Jag är en 37 år trebarnspappa (7-4-1) som innan april 2012 satsade enbart på simning. Köpte en racer höst 2011 och
Jag har planner att genomföra min IM i 2014, men följa gärna 2012 och 2013 blåbär tråder för att lära mig lite mer om hur ni andra träna.
Jag är en 37 år trebarnspappa (7-4-1) som innan april 2012 satsade enbart på simning. Köpte en racer höst 2011 och
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 09:58Samma här. Min plan för 2013 är en HIM och sedan en IM 2014 men följer gärna med för att lära mig till HIM nästa år.
Samma här. Min plan för 2013 är en HIM och sedan en IM 2014 men följer gärna med för att lära mig till HIM nästa år.
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:32Ytterligare en som planerar för HIM 2013 och IM 2014, under förutsättning att bäckenet tillåter mig att springa efter förlossningen samt att det funkar med familjen.
Det är så roligt att läsa om allas resor!
Ytterligare en som planerar för HIM 2013 och IM 2014, under förutsättning att bäckenet tillåter mig att springa efter förlossningen samt att det funkar med familjen.
Det är så roligt att läsa om allas resor!