Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:35och jag.. som en gång tänkte att köra 2012 men insåg att det inte fanns på kartan i år.... har nu bestämt mig.. jag gör en satsning för Kalmar 2013!
och jag.. som en gång tänkte att köra 2012 men insåg att det inte fanns på kartan i år.... har nu bestämt mig.. jag gör en satsning för Kalmar 2013!
Quote from Funbeat user on 26 June 2012, 16:37HIM i Sala i år ( debut efter sprint debut förra året) får se vad händer - målet är att klara loppet...
sen får vi se... innan jag fyller 50 kanske något större lopp - hjälp, inte långt kvar!
HIM i Sala i år ( debut efter sprint debut förra året) får se vad händer - målet är att klara loppet...
sen får vi se... innan jag fyller 50 kanske något större lopp - hjälp, inte långt kvar!
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 16:07De första topplistorna postas imorgon kväll och jag vill göra göra hela truppstyrkan uppmärksamma på att om man inte gjort sina träningspass synliga för andra via "Mina inställningar"-"Vad andra får se" kommer träningsminuterna inte att synas i topplistan
De första topplistorna postas imorgon kväll och jag vill göra göra hela truppstyrkan uppmärksamma på att om man inte gjort sina träningspass synliga för andra via "Mina inställningar"-"Vad andra får se" kommer träningsminuterna inte att synas i topplistan
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 00:22Perfekt att börja med topplistorna så här tidigt. Nästa vecka kommer jag halka ner lite eftersom det blir HIM-premiär och Vansbrosimpremiär nästa helg.
Någon mer ifrån gruppen som ska till Vansbro?
Snyggt jobbat med både löpningen och trådskapandet!
Perfekt att börja med topplistorna så här tidigt. Nästa vecka kommer jag halka ner lite eftersom det blir HIM-premiär och Vansbrosimpremiär nästa helg.
Någon mer ifrån gruppen som ska till Vansbro?
Snyggt jobbat med både löpningen och trådskapandet!
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 15:55Jörgen: Japp, Vansbro nästa helg här också.
Jörgen: Japp, Vansbro nästa helg här också.
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 21:25Premiär för listorna inför 2013. 11/13 redovisar sina resultat och det generella intrycket är att alla är någorlunda igång när man går in och kikar på respektive medlems träningskalender.
Korta listan (7 dagar):
1. Mattias Krantz 873 min
2. Jörgen Nilss
Premiär för listorna inför 2013. 11/13 redovisar sina resultat och det generella intrycket är att alla är någorlunda igång när man går in och kikar på respektive medlems träningskalender.
Korta listan (7 dagar):
1. Mattias Krantz 873 min
2. Jörgen Nilss
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 21:56Gott jobbat med listan Rickard.
Hur räknar du veckolistan? Enligt min kalender reggade jag bara 697min den här veckan.Keep up the good work!
Gott jobbat med listan Rickard.
Hur räknar du veckolistan? Enligt min kalender reggade jag bara 697min den här veckan.
Keep up the good work!
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 22:12Att gå 7km/hr är inte lätt. Väga man ca 100kg 177 lång är löpning inte optimal. Nu är jag 92kg och ersätta promenad med joggning. Men erkänner mina minuter kommer att rasa ner mot 2800-3000 resten av sommar och sedan ca2500 till höst när jag börja jobba i
Att gå 7km/hr är inte lätt. Väga man ca 100kg 177 lång är löpning inte optimal. Nu är jag 92kg och ersätta promenad med joggning. Men erkänner mina minuter kommer att rasa ner mot 2800-3000 resten av sommar och sedan ca2500 till höst när jag börja jobba i
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 22:19Jag plockar den direkt ifrån topplistan, klipper in i Excel för att ha data för ev framtida statistiksammanställningar och klistrar sedan rakt in i tråden. Tyvärr får den med sig även föregående söndag och är i praktiken på 8 istf 7 dagar vilket är riktig
Jag plockar den direkt ifrån topplistan, klipper in i Excel för att ha data för ev framtida statistiksammanställningar och klistrar sedan rakt in i tråden. Tyvärr får den med sig även föregående söndag och är i praktiken på 8 istf 7 dagar vilket är riktig
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 22:32Ryan (grattis till en fin simning idag förresten, glömde nämna den tidigare): Jag tror vi kan vara helt överens om att all träning ska vara med och räknas i listan. Du behöver inte erkänna eller ursäkta dig på något vis, jag ville bara belysa att det finn
Ryan (grattis till en fin simning idag förresten, glömde nämna den tidigare): Jag tror vi kan vara helt överens om att all träning ska vara med och räknas i listan. Du behöver inte erkänna eller ursäkta dig på något vis, jag ville bara belysa att det finn