Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2013
You need to log in to create posts and topics.

Herre gud så kul Jenny!!!

Flera av gruppens medlemmar hade förlagt en halv eller hel helg av sina liv till Vansbro (av alla ställen) för att köra en HIM, delta i Vansbrosimningen eller bådadera. Nu ser det ut som att hela detta gäng har hunnit få in sina pass och därmed är det sön

Du hann med listan innan jag hann ändra inställning på min kalendar:( jag har en stalker troll på funbeat. Men ska jag var med på kista få jag stå ut för det 😉

567/3363 var mina minuter iaf....

Som vanligt sen på söndagen att regga dagens Triathlon träning. Mina siffror är 447/1247 enligt topplistan efter dagens träning.

Hej! Körde olympisk i Sthlm 2011 och är nu anmäld till Kalmar i sommar. Är just nu på Öland och tränar för fullt. Lycka till allihopa!

Statistik är allvarliga saker! Jag har editerat listorna och kommentarerna.

Till nästa söndag undrar jag om någon frivillig tillfälligt vill ta på sig statistikkepsen för en afton och posta listorna (de som benämns 7 resp 30 dagar i rullistan)? Min avsik

Kommer nog sluta med en Ironman för mig nästa år. Hoppas jag. Är så grymt sugen!

Kör klassikern i år,
Vasan: 5.59
VR: 10.54.xx
Vansbro 54:22.

Tänk jag trodde nästan att det var du Rykno... Men det lämnar vi till nån annan tråd.

vansbro var precis så bra som det alltid är. (Båda gångerna...)

Välarrangerat, snabba banor och en underbar publik. Sen att det nästan är hemmaplan och att man kan bo

Tack Rickard för att du hittade något positivt i min HIM-debut. Själv är jag rejält trött på att det (som vanligt) skiter sig under sim-momentet. Vet inte riktigt vad problemet är. Öppet vatten funkar precis som det ska under träning. Men så fort det blir

Mattias: Kanske läge att kuska runt på några lokala OW-tävlingar och hitta självförtoendet? Förr eller senare släpper det. Kul med Frankfurt!

Själv tvingades jag kasta in semesterhandduken igår efter ännu ett avbrutet träningspass. Drog på mig en förkyln