Quote from Funbeat user on 19 July 2012, 21:34Trevligt! Kalmar 2013 den 17 augusti =)
Trevligt! Kalmar 2013 den 17 augusti =)
Quote from Funbeat user on 20 July 2012, 23:41Okej nu har jag varit sugen i 2 år. 2013 blir det! 🙂
28 år och bor i Sthlm, har gjort ESK. Ger aldrig upp! Föredrar att cykla och även att komplettera med lite löpning. Är en katastrofal simmare så det blir en crawlkurs i höst.
Målsättning: Inte komma
Okej nu har jag varit sugen i 2 år. 2013 blir det! 🙂
28 år och bor i Sthlm, har gjort ESK. Ger aldrig upp! Föredrar att cykla och även att komplettera med lite löpning. Är en katastrofal simmare så det blir en crawlkurs i höst.
Målsättning: Inte komma
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 02:35Välkomna alla nya. Ska bli kul att följa allas framgång mot det stora målet 2013.
Välkomna alla nya. Ska bli kul att följa allas framgång mot det stora målet 2013.
Quote from Funbeat user on 21 July 2012, 06:42edit
edit
Quote from Funbeat user on 22 July 2012, 22:09Viss antydan till sommar nu. Kul att nya namn fortsätter droppa in även i dessa semestertider där vissa lyckas utöka sin dos och andra landar i ett förhoppningsvis tillfälligt och välförtjänt förfall. Undertecknad har t ex haft nästan två veckor helt off
Viss antydan till sommar nu. Kul att nya namn fortsätter droppa in även i dessa semestertider där vissa lyckas utöka sin dos och andra landar i ett förhoppningsvis tillfälligt och välförtjänt förfall. Undertecknad har t ex haft nästan två veckor helt off
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 00:33Bra jobbat!
Då kanske Mr. TS blir svårslagen nästa vecka. Tur jag att jag är ledig mycket så jag med lite envishet kan ta mig upp på pallen igen.
Bra jobbat!
Då kanske Mr. TS blir svårslagen nästa vecka. Tur jag att jag är ledig mycket så jag med lite envishet kan ta mig upp på pallen igen.
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 08:06Hakar på Ironmanblåbär 2013, kul med pepp!
Om mig: 35år, gift 2 barnsfar (snart 3), pluggar tandläkare i Umeå.
Körde en Svensk Klassiker 2012, sista delen var Vansbrosimmet - kommer köra en extra LL för att göra klassikern under 2012 och inte en 12månade
Hakar på Ironmanblåbär 2013, kul med pepp!
Om mig: 35år, gift 2 barnsfar (snart 3), pluggar tandläkare i Umeå.
Körde en Svensk Klassiker 2012, sista delen var Vansbrosimmet - kommer köra en extra LL för att göra klassikern under 2012 och inte en 12månade
Quote from Funbeat user on 23 July 2012, 10:47Hej alla jag hakar på, min målsättning är IM kalmar 2013 om jag får vara skadefri just nu har jag problem med ett " löparknä" men räknar med att det ska gå över.
Under tiden kan jag träna på simningen som defintivt är min svagaste gren.
Hej alla jag hakar på, min målsättning är IM kalmar 2013 om jag får vara skadefri just nu har jag problem med ett " löparknä" men räknar med att det ska gå över.
Under tiden kan jag träna på simningen som defintivt är min svagaste gren.
Quote from Ulrika Ekelund on 23 July 2012, 12:01Hej Tomas.
Jag hade problem med löparknä, så jag gjorde de här övningarna http://www.youtube.com/watch?v=LDhKVtkfnsg två gånger per dag. De funkade bra.
Sedan hittade jag den här filmen http://www.youtube.com/watch?v=ahbX_RZYD0A av samma kille och köpte
Hej Tomas.
Jag hade problem med löparknä, så jag gjorde de här övningarna http://www.youtube.com/watch?v=LDhKVtkfnsg två gånger per dag. De funkade bra.
Sedan hittade jag den här filmen http://www.youtube.com/watch?v=ahbX_RZYD0A av samma kille och köpte
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 22:43Stort att se att det finns en blåbärstråd även 2013! Hade jag ju inte direkt gissat när jag sparkade igång den första blåbärstråden här på FB inför 2010. Önskar er alla en härlig IM-debut och inte minst en grymt bra resa dit! Ni är ute i god tid. Än så lä
Stort att se att det finns en blåbärstråd även 2013! Hade jag ju inte direkt gissat när jag sparkade igång den första blåbärstråden här på FB inför 2010. Önskar er alla en härlig IM-debut och inte minst en grymt bra resa dit! Ni är ute i god tid. Än så lä