Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 14:20Jag hade också en katastrofsim i lördags, men i söndags lossnade det. Jag simmade garanterat längst av alla i lördags så som jag kryssade längst med banan. I söndags simmade jag lite mer avslappnat och fokuserade mycket på navigeringen.
46min på 1,9km i
Jag hade också en katastrofsim i lördags, men i söndags lossnade det. Jag simmade garanterat längst av alla i lördags så som jag kryssade längst med banan. I söndags simmade jag lite mer avslappnat och fokuserade mycket på navigeringen.
46min på 1,9km i
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 15:50kanon bra simmat!!!!!
kanon bra simmat!!!!!
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 22:03Rickard: Jag var samma badkruka som du när jag var liten.Jag behöver också lära mig simma crawl (eller bröst fort) till hösten. Ser att du bor i Malmö. Säg gärna till om du hittar någon bra nybörjarkurs i Malmö med omnejd, är intresserad (bor i Kävlinge).
Rickard: Jag var samma badkruka som du när jag var liten.Jag behöver också lära mig simma crawl (eller bröst fort) till hösten. Ser att du bor i Malmö. Säg gärna till om du hittar någon bra nybörjarkurs i Malmö med omnejd, är intresserad (bor i Kävlinge).
Quote from Funbeat user on 10 July 2012, 22:21Absolut Niklas. Heleneholms Tri Team kör nybörjarkurs på söndagskvällar (med uppehåll under sommaren) mellan 20-21 på Aq-va-kul i Malmö. Hittar jag ingen privat tränare som vill ta sig an detta hopplösa projekt (dvs mig) är det dit jag vänder mig i höst ä
Absolut Niklas. Heleneholms Tri Team kör nybörjarkurs på söndagskvällar (med uppehåll under sommaren) mellan 20-21 på Aq-va-kul i Malmö. Hittar jag ingen privat tränare som vill ta sig an detta hopplösa projekt (dvs mig) är det dit jag vänder mig i höst ä
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 10:15Jag passar på att anmäla mig till denna tråd.
Målet för 2013 blir Kalmar. Jag var lite sugen på Säter (mest för närheten, 20 km bort) men jag gillade Vansbro triathlon så bra att jag nog kör det igen. De krockar, tyvärr...Kort om mig:
33 år, bor i Borlä
Jag passar på att anmäla mig till denna tråd.
Målet för 2013 blir Kalmar. Jag var lite sugen på Säter (mest för närheten, 20 km bort) men jag gillade Vansbro triathlon så bra att jag nog kör det igen. De krockar, tyvärr...
Kort om mig:
33 år, bor i Borlä
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 22:53Niklas, simklubben Ran har också crawlskola o när du är färdig där kan du fortsätta o utvecklas inom simningen med triathlongruppen (4 simpass per vecka varav två av dem tränarledda) + öppet vatten träning under sommaren! En av våra tjejer debuterade i Va
Niklas, simklubben Ran har också crawlskola o när du är färdig där kan du fortsätta o utvecklas inom simningen med triathlongruppen (4 simpass per vecka varav två av dem tränarledda) + öppet vatten träning under sommaren! En av våra tjejer debuterade i Va
Quote from Funbeat user on 11 July 2012, 23:26Tack Rickard & Frida för info. Ska fundera på hur jag ska göra, det tar tid att pendla till Malmö också. Ska kolla upp hur det ser ut på de två baden i kommunen, kurser och ev. privatlärare (om det är möjligt med bassängtid etc.). Informerar löpande.
Nu
Tack Rickard & Frida för info. Ska fundera på hur jag ska göra, det tar tid att pendla till Malmö också. Ska kolla upp hur det ser ut på de två baden i kommunen, kurser och ev. privatlärare (om det är möjligt med bassängtid etc.). Informerar löpande.
Nu
Quote from Funbeat user on 13 July 2012, 00:17Om du/ni vill träna triathlon, växlingar osv så är det gratis trithlonträning varje torsdag på ribban fram till Malmö triathlon 5 aug, alla är välkomna oavsett nivå!
Om du/ni vill träna triathlon, växlingar osv så är det gratis trithlonträning varje torsdag på ribban fram till Malmö triathlon 5 aug, alla är välkomna oavsett nivå!
Quote from Funbeat user on 16 July 2012, 07:37obs siffor från måndag morgon och direkt från gruppens topplista
7 dagar
1. Rykno Tri-Guy 752 min
2. Mattias Krantz 533 min
3. Jörgen Nilsson 433 min
4. Helen Bengtsson 403 min
5. Patrik Fernqvist 381 min
6. Fredrick Dahlin 356 min
7. Fredrik
obs siffor från måndag morgon och direkt från gruppens topplista
7 dagar
1. Rykno Tri-Guy 752 min
2. Mattias Krantz 533 min
3. Jörgen Nilsson 433 min
4. Helen Bengtsson 403 min
5. Patrik Fernqvist 381 min
6. Fredrick Dahlin 356 min
7. Fredrik
Quote from Funbeat user on 17 July 2012, 12:48Najs!! ett antal bllåbär som mig =)
Kört klassikern 4 ggr för att ha något att hålla vikten med och inte gjort några direkta höjdar tider men har iaf slutfört alla. Blev paus i år vilket även märktes på vågen. Anmälde mig till sthlm marathon 2013 men jag
Najs!! ett antal bllåbär som mig =)
Kört klassikern 4 ggr för att ha något att hålla vikten med och inte gjort några direkta höjdar tider men har iaf slutfört alla. Blev paus i år vilket även märktes på vågen. Anmälde mig till sthlm marathon 2013 men jag