Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 23:38Riktigt kul och engagerat Rickard! Om du orkar hålla intensiteten i tråden upp samtidigt som du dessutom tränar till och kör en IM nästa år så blir jag riktigt imponerad 🙂
Vansbro HIM ska bli kul. Lite osäker på formen och vilken ansträngningsnivå jag
Riktigt kul och engagerat Rickard! Om du orkar hålla intensiteten i tråden upp samtidigt som du dessutom tränar till och kör en IM nästa år så blir jag riktigt imponerad 🙂
Vansbro HIM ska bli kul. Lite osäker på formen och vilken ansträngningsnivå jag
Quote from Funbeat user on 1 July 2012, 23:43Om ni ser nån som kör förbi er på en gammal linjehoj med alu-ram och sletna sora-växlar så kan ni ju vinka glatt... Om det omvända skulle hända så bry er inte om det där långfingret som bränner er i ryggen... 😉
Känner mig också grymt osäker på var jag s
Om ni ser nån som kör förbi er på en gammal linjehoj med alu-ram och sletna sora-växlar så kan ni ju vinka glatt... Om det omvända skulle hända så bry er inte om det där långfingret som bränner er i ryggen... 😉
Känner mig också grymt osäker på var jag s
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 02:14Hej Rickard,
Hade inte hunnit registrera lördagen och söndagens träningar innan du summerade ikväll. Det blev 319 min lördag & söndag vilket borde ge 393 min för 7 dagar och 1190 min för senaste 30 dagarna.
Hej Rickard,
Hade inte hunnit registrera lördagen och söndagens träningar innan du summerade ikväll. Det blev 319 min lördag & söndag vilket borde ge 393 min för 7 dagar och 1190 min för senaste 30 dagarna.
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 06:54Så Niklas, redigerade listan och lyfte in dig på topp 10 på ett lagom jaktavstånd för min del, passa dig den här veckan, jag har en utökad träningsdos i mitt program! 🙂
Det är ganska givet att det är närapå omöjligt att hålla samma engagemang i tråden i
Så Niklas, redigerade listan och lyfte in dig på topp 10 på ett lagom jaktavstånd för min del, passa dig den här veckan, jag har en utökad träningsdos i mitt program! 🙂
Det är ganska givet att det är närapå omöjligt att hålla samma engagemang i tråden i
Quote from Funbeat user on 2 July 2012, 07:34Körde Vansbro ifjol och nåt annat elände kommer jag inte ihåg... Men känslan av att gå i mål är ju alltid härlig.
Körde Vansbro ifjol och nåt annat elände kommer jag inte ihåg... Men känslan av att gå i mål är ju alltid härlig.
Quote from Funbeat user on 4 July 2012, 23:26Då var det dags för mig att gå med i gruppen.
Jag har inte bestämt vilken tävling(IM) jag kommer att köra nästa år men troligtvis blir det kalmar.
Jag ska köra Sala-silverman nu i augusti.
Lycka till alla!
Då var det dags för mig att gå med i gruppen.
Jag har inte bestämt vilken tävling(IM) jag kommer att köra nästa år men troligtvis blir det kalmar.
Jag ska köra Sala-silverman nu i augusti.
Lycka till alla!
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 07:48Välkommen Fredrik!
Jag har nu lagt till en länklista i trådens första inlägg till de gruppmedlemmar som lagt ut en länk till sin externa blogg om träningsförberedelserna inför den stora utmaningen 2013. Det gör det lättare att navigera runt för de som vi
Välkommen Fredrik!
Jag har nu lagt till en länklista i trådens första inlägg till de gruppmedlemmar som lagt ut en länk till sin externa blogg om träningsförberedelserna inför den stora utmaningen 2013. Det gör det lättare att navigera runt för de som vi
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 08:22Kul tråd som säkert kan sporra oss till stordåd!
Kort om mig:
Fyller 40 senare i år, vilket fick mig att bestämma mig för att genomföra en klassiker 2012, innan 40-strecket dras!
Har haft en riktig berg-och-dalbana formmässigt genom livet. Från välträn
Kul tråd som säkert kan sporra oss till stordåd!
Kort om mig:
Fyller 40 senare i år, vilket fick mig att bestämma mig för att genomföra en klassiker 2012, innan 40-strecket dras!
Har haft en riktig berg-och-dalbana formmässigt genom livet. Från välträn
Quote from Funbeat user on 6 July 2012, 21:39Det ska bli riktigt roligt att följa tråden 🙂
Jag är också en av dem som siktar på 2014, siktar på HIM i år och klassikern nästa år...
Det ska bli riktigt roligt att följa tråden 🙂
Jag är också en av dem som siktar på 2014, siktar på HIM i år och klassikern nästa år...
Quote from Funbeat user on 7 July 2012, 13:49Jahepp, surt väder nere i Skåne idag och efter en löprunda i regnet bänkar jag mig i soffan för att konsumera TdF på TVn. Dessutom slänger jag ett öga då och då på hur det går för eliten samt för våra stolta blåbärsgrabbar som redan är så långt framme i s
Jahepp, surt väder nere i Skåne idag och efter en löprunda i regnet bänkar jag mig i soffan för att konsumera TdF på TVn. Dessutom slänger jag ett öga då och då på hur det går för eliten samt för våra stolta blåbärsgrabbar som redan är så långt framme i s