Quote from Guest on 6 October 2014, 11:16Ingen annan har stigiut fram för att få igång detta på allvar än, så jag får väl göra min plikt...
Alla blåbär som siktar mot sin första start under 2015 går med i denna grupp för att få sin träning registrerad i topplistan:
http://www.funbeat.se/groups
Ingen annan har stigiut fram för att få igång detta på allvar än, så jag får väl göra min plikt...
Alla blåbär som siktar mot sin första start under 2015 går med i denna grupp för att få sin träning registrerad i topplistan:
http://www.funbeat.se/groups
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 11:26Och som brukligt är kan jag köra en kort presentation av mig själv:
Fyller 50 under 2015 och känner att det är en perfekt tid för Ironmandebuten...
Aktiv simmare under tonårstider med blygsamma framgångar (DM guld Västerbotten på 100 fjäril är väl det
Och som brukligt är kan jag köra en kort presentation av mig själv:
Fyller 50 under 2015 och känner att det är en perfekt tid för Ironmandebuten...
Aktiv simmare under tonårstider med blygsamma framgångar (DM guld Västerbotten på 100 fjäril är väl det
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 11:26Bra Peter!
Det kommer att var skoj att följa nästa år gäng i mål!
En tips till alla icke blåbär, följa gärna denna tråd, men gå inte med topplistan grupp (H)
Bra Peter!
Det kommer att var skoj att följa nästa år gäng i mål!
En tips till alla icke blåbär, följa gärna denna tråd, men gå inte med topplistan grupp (H)
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 18:44Har ju anmält mig till Kalmar 2015 så jag är med, skall även köra Vansbro för andra gången. Var med i tråden förra året trots att jag inte hade klart med plats då. Tycker att detta är ett sätt att hålla tränings motivationen uppe, kul att någon ville köra
Har ju anmält mig till Kalmar 2015 så jag är med, skall även köra Vansbro för andra gången. Var med i tråden förra året trots att jag inte hade klart med plats då. Tycker att detta är ett sätt att hålla tränings motivationen uppe, kul att någon ville köra
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 19:10Går med även i år även om jag siktar på deltagande först 2016.
Går med även i år även om jag siktar på deltagande först 2016.
Quote from Funbeat user on 6 October 2014, 19:53Äntligen är den igång, bra Peter!
Ska bli kul att följa alla under året, blir ett andra besök i Kalmar nästa år så håller mig utanför listorna 😉
Hoppas någon mer kör lågkolhydratskost i år 🙂
Äntligen är den igång, bra Peter!
Ska bli kul att följa alla under året, blir ett andra besök i Kalmar nästa år så håller mig utanför listorna 😉
Hoppas någon mer kör lågkolhydratskost i år 🙂
Quote from Funbeat user on 7 October 2014, 22:42Grymt Peter!
Ska bli kul att göra träningen för fjärde gången och förhoppningsvis genomföra Ironman #3
Grymt Peter!
Ska bli kul att göra träningen för fjärde gången och förhoppningsvis genomföra Ironman #3
Quote from Funbeat user on 8 October 2014, 16:36Jag var med i förra årets tråd, men då jag blev pappa i augusti i år så la jag Ironmanplanerna åt sidan eftersom jag inte visste om jag kunde köra eller inte och tar nya tag mot Ironman Kalmar 2015.
Eftersom jag nu har mindre tid till träning så funderar
Jag var med i förra årets tråd, men då jag blev pappa i augusti i år så la jag Ironmanplanerna åt sidan eftersom jag inte visste om jag kunde köra eller inte och tar nya tag mot Ironman Kalmar 2015.
Eftersom jag nu har mindre tid till träning så funderar
Quote from Funbeat user on 12 October 2014, 19:25Hej,
Christian 30år ifrån Göteborg och är anmäld till IM Köpenhamn 2015.
Jag började träna triathlon förra hösten då jag köpte en cykel och lärde mig crawla. Har under 2014 kört några sprinttävlingar och en HIM (som jag fick bryta 45min ifrån mål).
Har
Hej,
Christian 30år ifrån Göteborg och är anmäld till IM Köpenhamn 2015.
Jag började träna triathlon förra hösten då jag köpte en cykel och lärde mig crawla. Har under 2014 kört några sprinttävlingar och en HIM (som jag fick bryta 45min ifrån mål).
Har
Quote from Funbeat user on 12 October 2014, 21:16Här kommer första topplistorna...
v 42.
Långa listan (30 dagar):
1 Peter Ljungberg 2341
2 Johan Bergman 2258
3 Christian Löfstrand 2020
4 Daniel Forslund 1876
5 Anssi Härmä 1861
6 Kjell Carlsson 1187
7 Mattias Åberg 1178
8 Fredri
Här kommer första topplistorna...
v 42.