Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 14:31Heller inget blåbär. Gjorde min första IM i Österrike i juni i år (11:05).
Men kommer titta in på den här tråden då och då ändå. Lite avis på er som får göra er första IM: Det e hur jävla kul som helst 🙂
Kör hårt å lycka till!!
Heller inget blåbär. Gjorde min första IM i Österrike i juni i år (11:05).
Men kommer titta in på den här tråden då och då ändå. Lite avis på er som får göra er första IM: Det e hur jävla kul som helst 🙂
Kör hårt å lycka till!!
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 16:13Gick med idag i gruppen.
Jag är verkligen ett Ironman Blåbär!
33 år, bor i Hyssna. 4,5 mil öster om GBG.
Ingen bakgrund till någon av de 3 momenten... Körde nybörjarcrawl för 2 år sen. Kunde innan dess inte ta ett enda crawl tag. Simmar sen dess.
Cy
Gick med idag i gruppen.
Jag är verkligen ett Ironman Blåbär!
33 år, bor i Hyssna. 4,5 mil öster om GBG.
Ingen bakgrund till någon av de 3 momenten... Körde nybörjarcrawl för 2 år sen. Kunde innan dess inte ta ett enda crawl tag. Simmar sen dess.
Cy
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 18:22Hej alla!
Har avundsjukt följt systertrådarna på avstånd i några år nu, men nu är det dags att kliva ut ur skuggan och gå från wannabee till järnman! Dålig simmare, svag cyklist, men rätt ok löpare är utgångsläget.
Körde Salas halva i år och det var ju
Hej alla!
Har avundsjukt följt systertrådarna på avstånd i några år nu, men nu är det dags att kliva ut ur skuggan och gå från wannabee till järnman! Dålig simmare, svag cyklist, men rätt ok löpare är utgångsläget.
Körde Salas halva i år och det var ju
Quote from Funbeat user on 16 October 2014, 20:54Känner mig som ett riktigt blåbär men har faktisk genomfört distansen en gång tidigare då jag körde Järnmannen i Kalmar 1999.
Har ända sedan den dagen haft i tankarna att genomföra Ironman en gång till. Nästa år är det dags då jag är anmäld till Kalmar, ä
Känner mig som ett riktigt blåbär men har faktisk genomfört distansen en gång tidigare då jag körde Järnmannen i Kalmar 1999.
Har ända sedan den dagen haft i tankarna att genomföra Ironman en gång till. Nästa år är det dags då jag är anmäld till Kalmar, ä
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 15:24God dag.
Dags för en presentation. Jag heter Henrik Egerbo, 35 år gammal, gift och har två små tjejer att ta hand om på fritiden.
Tog tag i mig själv 2009 då jag och min storebror genomförde en klassiker. Målet med klassikern var att genomföra alla dista
God dag.
Dags för en presentation. Jag heter Henrik Egerbo, 35 år gammal, gift och har två små tjejer att ta hand om på fritiden.
Tog tag i mig själv 2009 då jag och min storebror genomförde en klassiker. Målet med klassikern var att genomföra alla dista
Quote from Funbeat user on 19 October 2014, 21:17Topplista v 43:
Långa listan (30 dagar):
1 Peter Ljungberg 2634
2 Maria Hedman 2541
3 Andreas Carlsson 2336
4 Johan Bergman 2124
5 Daniel Forslund 2084
6 Christian Löfstrand 1945
7 Robert Thor 1885
8 Anssi Härmä 1866
9 Kjell Carlsson 1564
10 Oskar O 142
Topplista v 43:
Långa listan (30 dagar):
1 Peter Ljungberg 2634
2 Maria Hedman 2541
3 Andreas Carlsson 2336
4 Johan Bergman 2124
5 Daniel Forslund 2084
6 Christian Löfstrand 1945
7 Robert Thor 1885
8 Anssi Härmä 1866
9 Kjell Carlsson 1564
10 Oskar O 142
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 10:41Hej
Jag hittar inte mig på listan.
Jag har ställt in så att alla ska kunna se min träning.
Hej
Jag hittar inte mig på listan.
Jag har ställt in så att alla ska kunna se min träning.
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 10:56Erik, du måste gå med i gruppen
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=4304
, jag hittar dig inte som medlem där...
Erik, du måste gå med i gruppen
http://www.funbeat.se/groups/overview.aspx?GroupID=4304
, jag hittar dig inte som medlem där...
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 12:50Ställer mig i ledet med er andra ironmanaspiranter. Är utan konditionsträning genom hela livet, förutom att jag använt det för att gå ner i vikt två ggr i mitt liv. Första gången var nästan 25 år sedan, direkt efter uppropet till högskolan, och pågående r
Ställer mig i ledet med er andra ironmanaspiranter. Är utan konditionsträning genom hela livet, förutom att jag använt det för att gå ner i vikt två ggr i mitt liv. Första gången var nästan 25 år sedan, direkt efter uppropet till högskolan, och pågående r
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 14:20Tack Peter
Nu borde jag vara medlem 🙂
Tack Peter
Nu borde jag vara medlem 🙂