Quote from Funbeat user on 7 September 2015, 19:36Håller helt med dej Ryan. Det tar tid över år att härda kroppen för att hålla fart på så långa distanser. Fast det finns väl en del "naturbarn " här också.
Håller helt med dej Ryan. Det tar tid över år att härda kroppen för att hålla fart på så långa distanser. Fast det finns väl en del "naturbarn " här också.
Quote from Funbeat user on 10 September 2015, 18:09Ja, ni har nog rätt. Tänkte inte på body conditioning, fler kvalitativa än det rent statistiska sambandet träningstid/sluttid.
Ja, ni har nog rätt. Tänkte inte på body conditioning, fler kvalitativa än det rent statistiska sambandet träningstid/sluttid.
Quote from Funbeat user on 20 September 2015, 20:53Ryan:
Ändrade du ditt träningsupplägg på cykeln något? Ja förutom att du körde betydligt mindre tid alltså.
Intressant att du cyklade nästan lika snabbt i år som förra året med stor skillnad i träningsmängd 🙂Vad drar du för slutsatser/lärdomar av re
Ryan:
Ändrade du ditt träningsupplägg på cykeln något? Ja förutom att du körde betydligt mindre tid alltså.
Intressant att du cyklade nästan lika snabbt i år som förra året med stor skillnad i träningsmängd 🙂
Vad drar du för slutsatser/lärdomar av re
Quote from Funbeat user on 21 September 2015, 19:02Jag var starkare i benen genom styrke träning. 8-9 månader innan Kalmar, Sedan tror jag cykeling från året innan satt kvar. Skulle inte tror jag kappa 15-20min genom att träna mer på cykling utan ben och mag styrka.
För min egen del tror jag mindre löpn
Jag var starkare i benen genom styrke träning. 8-9 månader innan Kalmar, Sedan tror jag cykeling från året innan satt kvar. Skulle inte tror jag kappa 15-20min genom att träna mer på cykling utan ben och mag styrka.
För min egen del tror jag mindre löpn
Quote from Funbeat user on 26 September 2015, 14:08Tack för svaret Ryan 🙂
Tack för svaret Ryan 🙂