Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Ställde mig lite framför 1:10 gruppen vid start och det tror jag var helt rätt även om det kändes som att jag simmade om ganska många. Det visade sig vara en väldigt blåsig dag så var egentligen inte alls beredd på vågorna som mötte oss på simningen. Som

Topplistan v 34

Långa listan
1. Ronnie B 2975 min
2. Joakim Andersson 2875 min
3. Christian Löfstrand 2783 min
4. Micke Ajax 2556 min
5. Christian Strömberg 2551 min
6. Marie-Louise Jakobsson 2496 min
7. Peter Telemo 2416 min
8. Björn Wimnell 2375 min
9

Hej,

Börjar känna mig återhämtad, har bara kört återhämtningspass, cykel och simning under veckan. Drog på en lite bristning i vadmuskeln i Kalmar så testade springa i morse och yes det funkar, ingen smärta. Fick en liknade bristning förra året och då kö

Nu en veckan senare, än de flesta här, blev jag också en Ironman.
Se min rapport här: http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=167481

Tack till alla som delat med sig så mycket i tråden och tack till Peter som roddat gruppen.

Grattis Christian

Ryan Provencher håller på och samlar statistik för träningsmängd kontra IM tid i Kalmar. Gå gärna in på https://docs.google.com/forms/d/19dQ_uMGvcZk8EgElP7yUvtLTBW36gLzI-pV43QabT2E/viewform och fyll i så kanske det kan bli lite statistik och hjälp för att

Jag hjälper bara Henrik Ahlin samlad data 😉

Hoppas att samla ihop 75-100 individer blåbär till erfaren

Var inget blåbär i år, men för min del blev det 488h (510h inför 2014) och en förbättring från 10:40:52 till 10:25:14. Sakta men säkert håller jag på att få ihop en race report, men haft svårt att få tid. Hoppas bli klar i helgen 🙂

Grattis alla!

Blankett är för alla. Lägg till din nya tider.

Finns en hur många IM har du kört tidigare fråga

Helt nybörjare på triathlon med IM Kalmar som första lopp.

Totalt 324 träningstimmar under året innan IM varav:
CrossFit 158h (49%)
Cykel 51h (16%)
Löpning 39h (12%)
Simning 31h (10%)

Tid 12:10