Quote from Funbeat user on 17 August 2015, 08:32Klarade mitt lopp känns sjukt bra. Simningen var en av de tuffaste grejer jag gjort, jag blir lätt sjösjuk och det blev jag. När simningen var klar kände jag att resten är upp till mig. Så resten gick bra. Och nu sitter man här och funderar på vad som hän
Klarade mitt lopp känns sjukt bra. Simningen var en av de tuffaste grejer jag gjort, jag blir lätt sjösjuk och det blev jag. När simningen var klar kände jag att resten är upp till mig. Så resten gick bra. Och nu sitter man här och funderar på vad som hän
Quote from Funbeat user on 17 August 2015, 08:46Bra kämpat allihopa, oavsett resultatet!
Om ni har inte gjort det redan, hitta tid denna vecka och skriver om din dag, eller vecka. även om du inte dela det med alla här, bara skriver ner det så du kan själva gå tillbaka om ett eller flera år och läser
Bra kämpat allihopa, oavsett resultatet!
Om ni har inte gjort det redan, hitta tid denna vecka och skriver om din dag, eller vecka. även om du inte dela det med alla här, bara skriver ner det så du kan själva gå tillbaka om ett eller flera år och läser
Quote from Funbeat user on 17 August 2015, 11:39Kändes som man simmade 5 km fram och tillbaka imma på glasögonen och motljus och stora vågor gick långsamt. Cykeln blev ok försökt hålla farten i motvinden och ta det lugnt i medvinden gick klart långsammare än jag hade hoppats men jag har tränat fel och
Kändes som man simmade 5 km fram och tillbaka imma på glasögonen och motljus och stora vågor gick långsamt. Cykeln blev ok försökt hålla farten i motvinden och ta det lugnt i medvinden gick klart långsammare än jag hade hoppats men jag har tränat fel och
Quote from Funbeat user on 17 August 2015, 14:44Lite kort om mitt lopp då en rapport kommer senare. Jag fick frågan om vad som vad bäst resp sämst och simningen kändes bäst ingen rädsla för vågor eller andning bra känsla i kroppen trots att jag simmade helt utom kontroll enl gps blev det 5 km simtiden
Lite kort om mitt lopp då en rapport kommer senare. Jag fick frågan om vad som vad bäst resp sämst och simningen kändes bäst ingen rädsla för vågor eller andning bra känsla i kroppen trots att jag simmade helt utom kontroll enl gps blev det 5 km simtiden
Quote from Funbeat user on 18 August 2015, 10:30Grattis Peter till Kona kvalificering, hoppas du hörde mitt jubel. Tack för att du tog tag i den här tråden.
Jag njöt av loppet hela tiden, lite på olika sätt förstås. Varje armtag i simningen, tycker om när det är utmanande simning, har denna sommar verk
Grattis Peter till Kona kvalificering, hoppas du hörde mitt jubel. Tack för att du tog tag i den här tråden.
Jag njöt av loppet hela tiden, lite på olika sätt förstås. Varje armtag i simningen, tycker om när det är utmanande simning, har denna sommar verk
Quote from Funbeat user on 18 August 2015, 12:02Vad kul att läsa om alla era prestationer. Själv var jag anmäld, tränade ett helt år och tyckte jag hade skött mig bra - tills sjukdomen slog till.
En vecka innan blev jag totaldäckad i förkylning, halsont osv. Det ledde till att det inte fanns något ann
Vad kul att läsa om alla era prestationer. Själv var jag anmäld, tränade ett helt år och tyckte jag hade skött mig bra - tills sjukdomen slog till.
En vecka innan blev jag totaldäckad i förkylning, halsont osv. Det ledde till att det inte fanns något ann
Quote from Funbeat user on 18 August 2015, 12:07Jag är nog inte vass nog att ge träningstips men även jag nojjade över förkylning.
Vet att kroppen brukar bli sjuk då hjärnan signalerar vila.. Brukar komma så fort det vankas semester eller träningsuppehåll.
Därför körde jag några korta pass där jag in
Jag är nog inte vass nog att ge träningstips men även jag nojjade över förkylning.
Vet att kroppen brukar bli sjuk då hjärnan signalerar vila.. Brukar komma så fort det vankas semester eller träningsuppehåll.
Därför körde jag några korta pass där jag in
Quote from Funbeat user on 18 August 2015, 15:05i år samma som förra året kom upp detta med träningstimmar. En del träna mer än andra och alla hade olika slut tider.
Henrik hade denna länk
https://docs.google.com/forms/d/19dQ_uMGvcZk8EgElP7yUvtLTBW36gLzI-pV43QabT2E/viewformjag vet inte om det gå att
i år samma som förra året kom upp detta med träningstimmar. En del träna mer än andra och alla hade olika slut tider.
Henrik hade denna länk
https://docs.google.com/forms/d/19dQ_uMGvcZk8EgElP7yUvtLTBW36gLzI-pV43QabT2E/viewform
jag vet inte om det gå att
Quote from Funbeat user on 18 August 2015, 17:30Stefan Isaksson You Are not a Ironman -:(
Jag var sjukt jävla nervös hela natten å sov väldigt dåligt då jag märkte att vinden bara ökade å ökade.Simningen har varit mitt absolut svåraste grej med hela detta.Har lagt många pass på det för att överhuvudt
Stefan Isaksson You Are not a Ironman -:(
Jag var sjukt jävla nervös hela natten å sov väldigt dåligt då jag märkte att vinden bara ökade å ökade.Simningen har varit mitt absolut svåraste grej med hela detta.Har lagt många pass på det för att överhuvudt
Quote from Funbeat user on 20 August 2015, 21:13Jag är helt sjukt nöjd med dagen. Eller med hur jag presterade under dagen. Målet (lite satt på en höft) var under 14h och trots en långsam (eller långsammare än mitt vanliga långsamma tempo) simning pga felnavigering kom jag i mål på 13:25. Men det är eg
Jag är helt sjukt nöjd med dagen. Eller med hur jag presterade under dagen. Målet (lite satt på en höft) var under 14h och trots en långsam (eller långsammare än mitt vanliga långsamma tempo) simning pga felnavigering kom jag i mål på 13:25. Men det är eg