Quote from Funbeat user on 2 August 2015, 21:48Topplistan v 31
Långa listan
1. Joakim Andersson 3826 min
2. Christian Löfstrand 3567 min
3. Micke Ajax 3461 min
4. Peter Ljungberg 3384 min
5. Peter Håkansson 2982 min
6. Marie-Louise Jakobsson 2936 min
7. Mathias Liljefors 2919 min
8. Ronnie B 2873 mi
Topplistan v 31
Långa listan
1. Joakim Andersson 3826 min
2. Christian Löfstrand 3567 min
3. Micke Ajax 3461 min
4. Peter Ljungberg 3384 min
5. Peter Håkansson 2982 min
6. Marie-Louise Jakobsson 2936 min
7. Mathias Liljefors 2919 min
8. Ronnie B 2873 mi
Quote from Funbeat user on 3 August 2015, 20:37Jo nu är det toppning av formen. Ingen lätt sak. Det är lättare träna. Vad som fungerar när det gäller toppning är svårt veta.
Jo nu är det toppning av formen. Ingen lätt sak. Det är lättare träna. Vad som fungerar när det gäller toppning är svårt veta.
Quote from Funbeat user on 4 August 2015, 20:59Jag tror inte det är så noga så länge man håller nere volymen och låter kroppen vila ordentligt. Det är ju inte direkt en sprinttävling vi ska göra så man behöver knappast vässa farten 🙂
Själv tänker jag planka upplägget jag hade innan VM, det funkade
Jag tror inte det är så noga så länge man håller nere volymen och låter kroppen vila ordentligt. Det är ju inte direkt en sprinttävling vi ska göra så man behöver knappast vässa farten 🙂
Själv tänker jag planka upplägget jag hade innan VM, det funkade
Quote from Funbeat user on 5 August 2015, 22:21Jag är jätteglad just nu, får kvitto på träningsupplägget fungerat och fungerar. På VM var det inte så kul på löpningen och känna benen inte var med. Det har bara blivit bättre och bättre för varje tävling och brickpass. Ser verkligen fram emot Kalmar.
Jag är jätteglad just nu, får kvitto på träningsupplägget fungerat och fungerar. På VM var det inte så kul på löpningen och känna benen inte var med. Det har bara blivit bättre och bättre för varje tävling och brickpass. Ser verkligen fram emot Kalmar.
Quote from Funbeat user on 9 August 2015, 21:17Topplistan v 32
Långa listan
1. Christian Löfstrand 3863 min
2. Joakim Andersson 3524 min
3. Patrik Floren 3286 min
4. Micke Ajax 3140 min
5. Ronnie B 3059 min
6. Peter Ljungberg 2999 min
7. Björn Wimnell 2817 min
8. Marie-Louise Jakobsson 2723 min
9. O
Topplistan v 32
Långa listan
1. Christian Löfstrand 3863 min
2. Joakim Andersson 3524 min
3. Patrik Floren 3286 min
4. Micke Ajax 3140 min
5. Ronnie B 3059 min
6. Peter Ljungberg 2999 min
7. Björn Wimnell 2817 min
8. Marie-Louise Jakobsson 2723 min
9. O
Quote from Funbeat user on 9 August 2015, 23:02Tänker nog ta det lugnt första halvan av varje disciplin, har jag kvar styrka i armarna trycker jag hårdare sista 1500, annars simmar jag på så tekniskt som möjligt. På cykeln fokus på hög snabb kadens, blåser det motvind på bron, försiktigt inte panga be
Tänker nog ta det lugnt första halvan av varje disciplin, har jag kvar styrka i armarna trycker jag hårdare sista 1500, annars simmar jag på så tekniskt som möjligt. På cykeln fokus på hög snabb kadens, blåser det motvind på bron, försiktigt inte panga be
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 09:19Har kört "train low race high" hela sommaren. Kommer börja äta kolhydrater under cyklingen.
Simningen blir lugn. Kommer öka lite på cyklingen som är min favoritgren men vågar ändå inte bränna för mycket krut där då löpningen är min Nemesis. Svårt att po
Har kört "train low race high" hela sommaren. Kommer börja äta kolhydrater under cyklingen.
Simningen blir lugn. Kommer öka lite på cyklingen som är min favoritgren men vågar ändå inte bränna för mycket krut där då löpningen är min Nemesis. Svårt att po
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 10:00Kommer att börja lugnt i alla discipliner, hålla koll på puls på cykling och löpning. Dricka var 15:e minut/äta var 30:e minut på cyklingen, dricka/ta en gel samt gå varje aidstation på löpningen.
Undrar om det finns möjlighet att ta någon buss från Öla
Kommer att börja lugnt i alla discipliner, hålla koll på puls på cykling och löpning. Dricka var 15:e minut/äta var 30:e minut på cyklingen, dricka/ta en gel samt gå varje aidstation på löpningen.
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 10:01Kommer att börja lugnt i alla discipliner, hålla koll på puls på cykling och löpning. Dricka var 15:e minut/äta var 30:e minut på cyklingen, dricka/ta en gel samt gå varje aidstation på löpningen.
Kommer att börja lugnt i alla discipliner, hålla koll på puls på cykling och löpning. Dricka var 15:e minut/äta var 30:e minut på cyklingen, dricka/ta en gel samt gå varje aidstation på löpningen.
Quote from Funbeat user on 10 August 2015, 11:14Tror inte bussar gå så tidigt
Tror inte bussar gå så tidigt