Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 16:01Japp Erik, du är med och kommer in på listan nästa vecka.
Japp Erik, du är med och kommer in på listan nästa vecka.
Quote from Funbeat user on 20 October 2014, 22:22Pimp my ride: Tänker troligen beställa Zipp 808 dekaler till mina budget, helsvarta kolfiberhjul Planet X 82/101, http://www.cyclecomponents.com/zipp-dekalset-808-vit-logo.html
279 kr kostar dekalerna per hjul och jag cyklar säkerligen med högre puls och
Pimp my ride: Tänker troligen beställa Zipp 808 dekaler till mina budget, helsvarta kolfiberhjul Planet X 82/101, http://www.cyclecomponents.com/zipp-dekalset-808-vit-logo.html
279 kr kostar dekalerna per hjul och jag cyklar säkerligen med högre puls och
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 10:24Buuuu, man sätter inte märkesdekaler på budgethjul, då cyklar man långsammare i rena skammen. (t-) 😉
Buuuu, man sätter inte märkesdekaler på budgethjul, då cyklar man långsammare i rena skammen. (t-) 😉
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 10:53det ser så fint ut med vita dekaler ju ! hade lagt på "diZZy" eller "VeZZa" dekaler om såna fanns, ingen ser ju vad det står när man cyklar ändå 🙂
det ser så fint ut med vita dekaler ju ! hade lagt på "diZZy" eller "VeZZa" dekaler om såna fanns, ingen ser ju vad det står när man cyklar ändå 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2014, 11:50Man kan beställa dekaler med egen text om man vill. 🙂 Att sätta på ett märke när man har nobrand/piratkopia/billighetshjul är bara pinsamt, sorry men sant. 🙂
Man kan beställa dekaler med egen text om man vill. 🙂 Att sätta på ett märke när man har nobrand/piratkopia/billighetshjul är bara pinsamt, sorry men sant. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 October 2014, 08:05Jag hänger gärna på denna gruppen. Mikael heter jag och är fyrtiofyra år gammal. För några sedan var jag på semester i Nice under ett Ironman lopp och jag blev så imponerad och lovade mig själv att någon gång genomföra ett Ironman, helst i Nice. Nu satsar
Jag hänger gärna på denna gruppen. Mikael heter jag och är fyrtiofyra år gammal. För några sedan var jag på semester i Nice under ett Ironman lopp och jag blev så imponerad och lovade mig själv att någon gång genomföra ett Ironman, helst i Nice. Nu satsar
Quote from Funbeat user on 26 October 2014, 10:32Hej alla,
Jag blir 56 under 2015 och har aldrig heller gjort varken en halv IM eller hel IM. Kan inte crawla alls ännu men tar tag i det i vinter. Däremot 12 VR på raken och det blir nr 13 under 2015 plus de övriga Klassiker loppen. Gjorde Klassikern för
Hej alla,
Jag blir 56 under 2015 och har aldrig heller gjort varken en halv IM eller hel IM. Kan inte crawla alls ännu men tar tag i det i vinter. Däremot 12 VR på raken och det blir nr 13 under 2015 plus de övriga Klassiker loppen. Gjorde Klassikern för
Quote from Funbeat user on 26 October 2014, 23:03v 43.
Ar i London, sa ursakta bristen pa prickar i en del av namnen, forsoker fixa det till nasta vecka...
Langa listan (30 dagar):
1 Peter Ljungberg 2601
2 Maria Hedman 2590
3 Andreas Carlsson 2453
4 Christian Löfstrand 2329
5 Robert Thor 2271
6 Danie
v 43.
Ar i London, sa ursakta bristen pa prickar i en del av namnen, forsoker fixa det till nasta vecka...
Langa listan (30 dagar):
1 Peter Ljungberg 2601
2 Maria Hedman 2590
3 Andreas Carlsson 2453
4 Christian Löfstrand 2329
5 Robert Thor 2271
6 Danie
Quote from Funbeat user on 27 October 2014, 21:17Jag är ett Ironman-blåbär som numera är anmäld till Kalmar 2015 🙂 På triathlon meritlistan har jag ett par sprint distans tävlingar och en olympisk distans i stockholm för 2 år sedan. Inget att skryta om med andra ord men jag tycker det är riktigt kul m
Jag är ett Ironman-blåbär som numera är anmäld till Kalmar 2015 🙂 På triathlon meritlistan har jag ett par sprint distans tävlingar och en olympisk distans i stockholm för 2 år sedan. Inget att skryta om med andra ord men jag tycker det är riktigt kul m
Quote from Funbeat user on 28 October 2014, 09:32Kört en testvecka för att se vilken status jag befinner mig i.
4x500m simning med 1min vila och försöker hålla så jämna 500-ingar som möjligt.
Löpning i pulszooner 135-145-155-165, 1km på varje pulszoon och kollar medelhastighet.
Sen avslutade veckan med
Kört en testvecka för att se vilken status jag befinner mig i.
4x500m simning med 1min vila och försöker hålla så jämna 500-ingar som möjligt.
Löpning i pulszooner 135-145-155-165, 1km på varje pulszoon och kollar medelhastighet.
Sen avslutade veckan med