Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumTriathlonIronmanblåbär 2015
You need to log in to create posts and topics.

Japp Erik, du är med och kommer in på listan nästa vecka.

Pimp my ride: Tänker troligen beställa Zipp 808 dekaler till mina budget, helsvarta kolfiberhjul Planet X 82/101, http://www.cyclecomponents.com/zipp-dekalset-808-vit-logo.html

279 kr kostar dekalerna per hjul och jag cyklar säkerligen med högre puls och

Buuuu, man sätter inte märkesdekaler på budgethjul, då cyklar man långsammare i rena skammen. (t-) 😉

det ser så fint ut med vita dekaler ju ! hade lagt på "diZZy" eller "VeZZa" dekaler om såna fanns, ingen ser ju vad det står när man cyklar ändå 🙂

Man kan beställa dekaler med egen text om man vill. 🙂 Att sätta på ett märke när man har nobrand/piratkopia/billighetshjul är bara pinsamt, sorry men sant. 🙂

Jag hänger gärna på denna gruppen. Mikael heter jag och är fyrtiofyra år gammal. För några sedan var jag på semester i Nice under ett Ironman lopp och jag blev så imponerad och lovade mig själv att någon gång genomföra ett Ironman, helst i Nice. Nu satsar

Hej alla,
Jag blir 56 under 2015 och har aldrig heller gjort varken en halv IM eller hel IM. Kan inte crawla alls ännu men tar tag i det i vinter. Däremot 12 VR på raken och det blir nr 13 under 2015 plus de övriga Klassiker loppen. Gjorde Klassikern för

v 43.

Ar i London, sa ursakta bristen pa prickar i en del av namnen, forsoker fixa det till nasta vecka...

Langa listan (30 dagar):

1 Peter Ljungberg 2601
2 Maria Hedman 2590
3 Andreas Carlsson 2453
4 Christian Löfstrand 2329
5 Robert Thor 2271
6 Danie

Jag är ett Ironman-blåbär som numera är anmäld till Kalmar 2015 🙂 På triathlon meritlistan har jag ett par sprint distans tävlingar och en olympisk distans i stockholm för 2 år sedan. Inget att skryta om med andra ord men jag tycker det är riktigt kul m

Kört en testvecka för att se vilken status jag befinner mig i.

4x500m simning med 1min vila och försöker hålla så jämna 500-ingar som möjligt.
Löpning i pulszooner 135-145-155-165, 1km på varje pulszoon och kollar medelhastighet.
Sen avslutade veckan med