Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 19:12Det är ju det allra viktigaste av allt - att det är kul. För annars faller ju allt efter bara den allra minsta lilla motgång.
Det är ju det allra viktigaste av allt - att det är kul. För annars faller ju allt efter bara den allra minsta lilla motgång.
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 20:11Jag har lite motsatta problemet. Det är ju så LÄTT att bara dra iväg till elljusspåret (helt skallerormsfritt är det också! 😉 ) och därför springer jag NOLL på asfalt, medans nästan alla små lopp går på asfalt (WHY?!).
Blodomloppet sprang jag så mycket j
Jag har lite motsatta problemet. Det är ju så LÄTT att bara dra iväg till elljusspåret (helt skallerormsfritt är det också! 😉 ) och därför springer jag NOLL på asfalt, medans nästan alla små lopp går på asfalt (WHY?!).
Blodomloppet sprang jag så mycket j
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 20:13Kenneth: Jag började samma program som du, men på nivå 4 eftersom jag hade promenerat SNABBT och DAGLIGEN i X månader... Tog Blodomloppet 1½ vecka senare (det liksom bara BLEV så). Långsamt som bara tusan (7 min/km) men utan att gå en meter iaf, så jag är
Kenneth: Jag började samma program som du, men på nivå 4 eftersom jag hade promenerat SNABBT och DAGLIGEN i X månader... Tog Blodomloppet 1½ vecka senare (det liksom bara BLEV så). Långsamt som bara tusan (7 min/km) men utan att gå en meter iaf, så jag är
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 21:19Hallå där på sig Kenneth..!
Kul att läsa dina rader å jag har näst intill inkentinken att tillägga...tyvärr!
Jag är 60 å 182 lång samt väger 79....några pannor mindre än du alltså.
Utgår ifrån att du har värsta sortens dojor på fossingarna...me fartränder
Hallå där på sig Kenneth..!
Kul att läsa dina rader å jag har näst intill inkentinken att tillägga...tyvärr!
Jag är 60 å 182 lång samt väger 79....några pannor mindre än du alltså.
Utgår ifrån att du har värsta sortens dojor på fossingarna...me fartränder
Quote from Funbeat user on 12 June 2009, 23:16Mikael Ljungström: Tyvärr finns inga sådana fina motionsspår eller elljusspår här i min lilla stad i USA. Det som finns är just asfaltsbanor eller betongbanor, inget annat.
Visst kan man springa på sidan om vägen men då riskerar man att kliva i hundbajs e
Mikael Ljungström: Tyvärr finns inga sådana fina motionsspår eller elljusspår här i min lilla stad i USA. Det som finns är just asfaltsbanor eller betongbanor, inget annat.
Visst kan man springa på sidan om vägen men då riskerar man att kliva i hundbajs e
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 19:22Idag kunde jag inte hålla mig, var tvungen o se om jag nu kan springa 3 km utan att behöva gå. Sprang lungt o försiktigt och det var inga som helst problem, gjorde heller inte ont nånstans. Kanske man ska ta o anmäla sig till blodomloppet ändå:)
http://ww
Idag kunde jag inte hålla mig, var tvungen o se om jag nu kan springa 3 km utan att behöva gå. Sprang lungt o försiktigt och det var inga som helst problem, gjorde heller inte ont nånstans. Kanske man ska ta o anmäla sig till blodomloppet ändå:)
http://ww
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 19:30Härligt! (t+)
Härligt! (t+)
Quote from Funbeat user on 13 June 2009, 23:44Kul! 😀
Och klart du ska.
Kul! 😀
Och klart du ska.
Quote from Funbeat user on 14 June 2009, 21:38Toppen Kenneth....kör på..(Fast långsamt och försiktigt..)(t+)
Toppen Kenneth....kör på..(Fast långsamt och försiktigt..)(t+)