Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatirriterande reklambanner
You need to log in to create posts and topics.

Är inte bannern ovanpå själva funbeat betydligt större plötsligt än tidigare? Tar ju halva sidan på min dator och kräver klickande för att komma ner. Mycket irriterande må jag säga.

Jag säger bara bort, bort bort !!!

Instämmer. Tar 1/3 av min skärm....

Min övre är helt tom ....och även den till höger....!? Inga annonser i FunBeat AB så blir det väl ingen FunBeat överhuvudtaget......välj å svälj...(Hörde jag en politiker säga...ehe)

Håller med. Blev väldigt stor i en hast. Måste ha ändrats. Blir mer scrollande nu för att slippa se eländet. (t-)

Jag kan leva med annonser, men det är väldigt irriterande att man inte kan hantera siten utan att första klicka ner halva sidan. Och det på varenda sida man använder.

Med knappen "hoppa till det första olästa inlägget" så kommer man ifrån den där bannern rätt bra ändå (säger hon som bara har reklam på jobbet och som har stängt av all reklam i sitt surfande hemma).

Jag har en ganska liten skärm på min laptop så för mig slutar den nya annonsplatsen på halva skärmen. Jag har tittat på annonsen och är inte intresserad så jag har blockat den och har således ett vackert grått fält istället för en översexuell shrek som st

Tack! Kom inte på vem den gröna hulkenstålmannen påminde om men det var Shrek. Minnet är kort men bra. Tänkte på orcher först men tyckte inte att det stämde riktigt.

Det föeställer en Orc från World of Warcraft, det där som våre barn och i förekommande fall barnbarn spelar 🙂

Den kommer från World of Warcraft. (#)