Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:36WW I eller WW II?
WW I eller WW II?
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:39WoW förkortas det väl? 😉
WoW förkortas det väl? 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:39Barn och barnbarn? *känner sig plötsligt väldigt ung*
Fast nu har jag ju slutat...som det heter. 😀
Barn och barnbarn? *känner sig plötsligt väldigt ung*
Fast nu har jag ju slutat...som det heter. 😀
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:48Innan World of Warcraft så fanns Warcraft I och Warcraft II (och Warcraft III men den vill jag helst glömma). Orcen ovan påminner mycket om de som redan fanns i Warcraft II. I Warcraft I var grafiken ganska miserabel.
Härliga minnen.
Innan World of Warcraft så fanns Warcraft I och Warcraft II (och Warcraft III men den vill jag helst glömma). Orcen ovan påminner mycket om de som redan fanns i Warcraft II. I Warcraft I var grafiken ganska miserabel.
Härliga minnen.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:49Elin: Ja, det heter ju så fast kontot finns kvar och redo att användas 🙂
Elin: Ja, det heter ju så fast kontot finns kvar och redo att användas 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:51Annica: Kontona snarare...varför nöja sig med ett? 😀
Annica: Kontona snarare...varför nöja sig med ett? 😀
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:56Det är i alla fall en klar försämring. Kanske dags gå tillbaks till jogg.se ... - eller den nya på runnersworld - någon som prövat den?
Det är i alla fall en klar försämring. Kanske dags gå tillbaks till jogg.se ... - eller den nya på runnersworld - någon som prövat den?
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 20:57Lite lustigt, på dagen på min windows-maskinemn på jobbet var bannern stor. Nu när jag kör Adblock (*host *host*) på Linuxburken är bannern "liten" igen. Ja, inte alls så stor, menar jag.
Lite lustigt, på dagen på min windows-maskinemn på jobbet var bannern stor. Nu när jag kör Adblock (*host *host*) på Linuxburken är bannern "liten" igen. Ja, inte alls så stor, menar jag.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:04Vilken banner? Firefox sköter det mesta till belåtenhet.
Vilken banner? Firefox sköter det mesta till belåtenhet.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:06Vad har du för ad-blocker David? Jag kör oxå FF men själva utrymmet som annonsen tar är kvar fast allt irriterande studsande och hoppande färglatt är borta.
Vad har du för ad-blocker David? Jag kör oxå FF men själva utrymmet som annonsen tar är kvar fast allt irriterande studsande och hoppande färglatt är borta.