Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:27Markku, du ska nog läsa vad jag och Christer skrivit ovan igen. Den funkar utmärkt, dvs annonsen försvinner men det stora utrymmet som annonsen tar är kvar. Grått. Och tar upp halva min lilla skärm.
Markku, du ska nog läsa vad jag och Christer skrivit ovan igen. Den funkar utmärkt, dvs annonsen försvinner men det stora utrymmet som annonsen tar är kvar. Grått. Och tar upp halva min lilla skärm.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:28"gå till nästa diskussion med olästa inlägg" tar mig inte till första olästa inlägg utan till början av tråden. Varför gör det det för dig? *avundsjuk*
"gå till nästa diskussion med olästa inlägg" tar mig inte till första olästa inlägg utan till början av tråden. Varför gör det det för dig? *avundsjuk*
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:28Jessie: ""gå till nästa diskussion med olästa inlägg" och då hamnar man också direkt på första olästa inlägget" - vad har du för funbeat? Då jag klickar på den länken kommer jag högst upp på första sidan i den diskussion som innehåller ett oläst inlägg...
Jessie: ""gå till nästa diskussion med olästa inlägg" och då hamnar man också direkt på första olästa inlägget" - vad har du för funbeat? Då jag klickar på den länken kommer jag högst upp på första sidan i den diskussion som innehåller ett oläst inlägg...
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:28Om du kör på 50% så minskar det grå fältet.
Om du kör på 50% så minskar det grå fältet.
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:28anna 🙂
anna 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:29Oj! Jag autoklickar tydligen på "gå till första olästa inlägg" utan att tänka på det ens numera.. *rooooodna*
Oj! Jag autoklickar tydligen på "gå till första olästa inlägg" utan att tänka på det ens numera.. *rooooodna*
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:30Christer, jag var snabbare! Ha! Och det trots att flash kraschar min webbläsare. Jag tror att flash blir rädd för det gröna monstret (#)
Edit: Eh, nu var jag långsam istället 😉
Edit2: Gah, PUCKOFLASH!
Christer, jag var snabbare! Ha! Och det trots att flash kraschar min webbläsare. Jag tror att flash blir rädd för det gröna monstret (#)
Edit: Eh, nu var jag långsam istället 😉
Edit2: Gah, PUCKOFLASH!
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:32Du kommer också ha problem då du är en gammal tant Anna. Hålla reda på mopsen och rollatorn och käppen samtidigt som man ska knappa in saker på dataapparaten...inte lätt!
Du kommer också ha problem då du är en gammal tant Anna. Hålla reda på mopsen och rollatorn och käppen samtidigt som man ska knappa in saker på dataapparaten...inte lätt!
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:33Jessie: Samma fråga igen fast följt av: Var fan hittar du den länken???
Jessie: Samma fråga igen fast följt av: Var fan hittar du den länken???
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:34Både längst upp i en tråd (under rubriken, bredvid där det står hur många inlägg det finns) och längst ner i den samma. Gulmarkerade brukar de länkarna vara.
Både längst upp i en tråd (under rubriken, bredvid där det står hur många inlägg det finns) och längst ner i den samma. Gulmarkerade brukar de länkarna vara.