Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:35Någon här som blir sugen på att bli kund hos Bredbandsbolaget?
Någon här som blir sugen på att bli kund hos Bredbandsbolaget?
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:36Menar du "Hoppa till ..." som ovan: Diskussionen har 40 inlägg. Olästa inlägg är sandfärgade. Hoppa till första olästa inlägget.
Menar du "Hoppa till ..." som ovan: Diskussionen har 40 inlägg. Olästa inlägg är sandfärgade. Hoppa till första olästa inlägget.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:36Adblock finns för chrome.
Adblock finns för chrome.
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:37Eftersom jag redan är kund hos BBB (och dessutom har mitt bolag varit med och gjort en webkampanj för dom - dock inte denna) så tycker jag att jag borde slippa...
Eftersom jag redan är kund hos BBB (och dessutom har mitt bolag varit med och gjort en webkampanj för dom - dock inte denna) så tycker jag att jag borde slippa...
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:39Det är alltså ditt fel!
Det är alltså ditt fel!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:39Jag har inte kört med adblock på ett tag, men nu blev det lite för mycket faktiskt, ok för reklam, men jag vill ha åtminstone lite av skärmytan kvar till innehåll.
Jag har inte kört med adblock på ett tag, men nu blev det lite för mycket faktiskt, ok för reklam, men jag vill ha åtminstone lite av skärmytan kvar till innehåll.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:40Åh, underbart, tack Fredrik! (L)
Kan ju tillägga attjag enbart tryckte på "installera" och att det gråa fältet ovan är "normalhögt". Så som det var innan det gröna monstret tog över.
Åh, underbart, tack Fredrik! (L)
Kan ju tillägga attjag enbart tryckte på "installera" och att det gråa fältet ovan är "normalhögt". Så som det var innan det gröna monstret tog över.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:41Det är svårt att programmatiskt avgöra om man förstör layouten helt, så det är inte så konstigt att de inte försöker kollapsa ytan. Det blir nog oftare fel än rätt även om det skulle fungera i det här fallet.
Det är svårt att programmatiskt avgöra om man förstör layouten helt, så det är inte så konstigt att de inte försöker kollapsa ytan. Det blir nog oftare fel än rätt även om det skulle fungera i det här fallet.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:42Håller med Elin på båda punkterna, känner mig plötsligt väldigt ung och har slutat spela MMO jag med (t+)
Håller även med Godiva om att kontona finns ju kvar, hur skall man göra för att försäkra sig om att aldrig mer aktivera WoW? Jag vill då rakt inte t
Håller med Elin på båda punkterna, känner mig plötsligt väldigt ung och har slutat spela MMO jag med (t+)
Håller även med Godiva om att kontona finns ju kvar, hur skall man göra för att försäkra sig om att aldrig mer aktivera WoW? Jag vill då rakt inte t
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:43Nu vet jag inte riktigt vad du menade med den kommentaren Fredrik - men man KAN ju begränsa till till en viss % eller ett visst anta pixels höjd!
Nu vet jag inte riktigt vad du menade med den kommentaren Fredrik - men man KAN ju begränsa till till en viss % eller ett visst anta pixels höjd!