Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:07Jag gillar grått.
Jag gillar grått.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:09Det gör jag med men jag gillar min lilla laptop oxå och just nu tar det grå för STOR plats.
Det gör jag med men jag gillar min lilla laptop oxå och just nu tar det grå för STOR plats.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:11Jag hoppar till första olästa och försöker aktivera de två små grå som slåss i ovanvåningen.
Jag hoppar till första olästa och försöker aktivera de två små grå som slåss i ovanvåningen.
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 21:12Samma för mig AM - jag ser bara översta raden - den med "MittNamn > Logga ut > Mina inställningar" då jag går till en ny diskussion...surt!
Samma för mig AM - jag ser bara översta raden - den med "MittNamn > Logga ut > Mina inställningar" då jag går till en ny diskussion...surt!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:15För de som använder Firefox ladda ner tillägget Adblock Plus.
Fungerar utmärkt även på Windows.
För de som använder Firefox ladda ner tillägget Adblock Plus.
Fungerar utmärkt även på Windows.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:17Finns det för Chrome också?
Finns det för Chrome också?
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:19Firefox har rättstavning också.
Firefox har rättstavning också.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:20Jag HAR adblock plus! Inte sjuttsingen hjälper det.
Jag HAR adblock plus! Inte sjuttsingen hjälper det.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:23Klickar man först på "olästa diskussioner" och därefter på SIFFRAN istället för rubriken kommer man direkt till "första olästa inlägg" sen surfar man vidare med länken längst ner på sidan med "gå till nästa diskussion med olästa inlägg" och då hamnar man
Klickar man först på "olästa diskussioner" och därefter på SIFFRAN istället för rubriken kommer man direkt till "första olästa inlägg" sen surfar man vidare med länken längst ner på sidan med "gå till nästa diskussion med olästa inlägg" och då hamnar man
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 21:25>"Jag HAR adblock plus! Inte sjuttsingen hjälper det. "
Har du den påslagen? Dvs. att den har röd färg.
Kanske behöver du ändra på inställningar för den.
Det finns en drop-down lista vid symbolen.
Test olika inställningar.När du har ändrat något, upp
>"Jag HAR adblock plus! Inte sjuttsingen hjälper det. "
Har du den påslagen? Dvs. att den har röd färg.
Kanske behöver du ändra på inställningar för den.
Det finns en drop-down lista vid symbolen.
Test olika inställningar.
När du har ändrat något, upp