Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:14Jag aktiverade adblocker för funbeat just pga den annonsen. Nu när den verkar vara borta kan jag vara snäll och avaktivera den ingen.
Jag aktiverade adblocker för funbeat just pga den annonsen. Nu när den verkar vara borta kan jag vara snäll och avaktivera den ingen.
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 00:58Instämmer INTE om banners/reklam, Tänk på en sak, hade Funbeat varit fri från banners/reklam hade du med all säkerhet fått betala för att använda sighten. Även om du/ni får scrolla ner, so what!
Ingemar
Instämmer INTE om banners/reklam, Tänk på en sak, hade Funbeat varit fri från banners/reklam hade du med all säkerhet fått betala för att använda sighten. Även om du/ni får scrolla ner, so what!
Ingemar
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:20Vilken rolig kontaminaton/vits site/sight?
Man ser ju onekligen siten, sajten ...
Vilken rolig kontaminaton/vits site/sight?
Man ser ju onekligen siten, sajten ...
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 09:28Without an ad the site will not be in sight
Without an ad the site will not be in sight
Quote from Camilla Höög on 20 December 2010, 10:13Funbeat kan inte överleva utan oss. Vi är Funbeats viktigaste resurs. Om vi bestämmer oss för att gå till någon annan site så vill inte företag göra reklam här och då kommer Funbeat till slut att dö. Därför är det absolut viktigast att göra oss nöjda. Då
Funbeat kan inte överleva utan oss. Vi är Funbeats viktigaste resurs. Om vi bestämmer oss för att gå till någon annan site så vill inte företag göra reklam här och då kommer Funbeat till slut att dö. Därför är det absolut viktigast att göra oss nöjda. Då
Quote from Funbeat user on 20 December 2010, 11:12Nåja, Olle kan ha en viss del i det hela.. tror vist att det börjar med att han skriver ihop nått bra... 🙂
Nåja, Olle kan ha en viss del i det hela.. tror vist att det börjar med att han skriver ihop nått bra... 🙂
Quote from Camilla Höög on 20 December 2010, 14:22Ok, först fanns bara Olle. Sedan kom Funbeat. Inte förrän på den 6:e dagen kom vi 🙂
Ok, först fanns bara Olle. Sedan kom Funbeat. Inte förrän på den 6:e dagen kom vi 🙂