Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatirriterande reklambanner
You need to log in to create posts and topics.

De flesta här lär inte beröras av så mycket om hundra år.

Den tog nästan hela min EeePC-skärm. :@

Nä, precis David. Du har fattat! Big deal liksom.

Det är här och nu det är jobbigt! Men vi ska klarat! Om det så är den sista jävla Orch BBB sår!

Se inlägg om Badwill ovan.
Olle borde, om världen var som den skulle, kunnat utvinna mer pengar på erfarenheten från den här sidan än han någonsin kunnat få genom att driva igenom X timmar "online" tid. BBB borde ju be på sina bara knän om den här informa

Syftet med reklamen är kanske att visa oss att vi _verkligen_ behöver byta till Bredbandsbolaget för att kunna ta emot deras sega och utrymmeskrävande reklam - och helst byta dator också?

Jo "kniven mot strupen"-reklamen är ju effektiv. Tills de jävlarna hittar något hålrum under stängslet och smiter! "grymt" :@

Lessen Andreas...men jag kan inte längre ta dig på allvar....helt inkognito så har du nu börjat att sprida en massa "saker" omkring dig här på FunBeat....Säg vem du är, var du bor och lite kring dig utan det där töntiga latin-citatet ....så kanske evn vi

Det var det första inlägg du skrivit som jag förstod något av. Vad bra! Du verkar kunna tala till bönder på bönders vis också tydligen.

Att hacka på mitt namn blir att ge sig på 3:e person och det är inte snällt tycker jag. Vet inte om mina föräldrar had

Fascinerande. Hyser en hatkärlek till den flygande muterade grodan. Är så irriterad på den men nu när jag vet att den kommer att försvinna kommer jag att sakna den.