Quote from Camilla Höög on 3 December 2010, 15:47Nu har jag flyttat på reklamen så den inte stör mig lika mycket, dvs. den är inte mitt i synfältet, men fortfarande på sidan + att jag klickat på den några gånger.
Greasemonkey to the rescue!
Nu har jag flyttat på reklamen så den inte stör mig lika mycket, dvs. den är inte mitt i synfältet, men fortfarande på sidan + att jag klickat på den några gånger.
Greasemonkey to the rescue!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 16:04Sneaky... 😛
Sneaky... 😛
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:47Du går inte via en proxy på jobbet som spärrar bort den?
Inte nog med att den tar stor plats, webbläsaren hänger delvis när den laddar så att jag inte fick skriva det här inlägget på en stund. Det suger faktiskt.
Du går inte via en proxy på jobbet som spärrar bort den?
Inte nog med att den tar stor plats, webbläsaren hänger delvis när den laddar så att jag inte fick skriva det här inlägget på en stund. Det suger faktiskt.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 19:48Fredrik, det hände mig ocksåvförut, flash kraschade. Sålänge jag inte startar om browsern verkar just den annonsen hålla sig borta utan adblocker. (t+)
Fredrik, det hände mig ocksåvförut, flash kraschade. Sålänge jag inte startar om browsern verkar just den annonsen hålla sig borta utan adblocker. (t+)
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 20:03Tur att de är snälla i kundtjänsten på BBB annars hade det varit läge att börja se sig om efter ny operatör.
Tur att de är snälla i kundtjänsten på BBB annars hade det varit läge att börja se sig om efter ny operatör.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 21:59OK, nu är jag kanske tjatig men nu är reklamen stor igen. Det funkar helt enkelt inte när man har en normalstor laptop. Varför stor igen?????
OK, nu är jag kanske tjatig men nu är reklamen stor igen. Det funkar helt enkelt inte när man har en normalstor laptop. Varför stor igen?????
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 22:02Min har varit borta under hela dagen nu...å då talar jag naturligtvis om reklamen.....ehe.
Min har varit borta under hela dagen nu...å då talar jag naturligtvis om reklamen.....ehe.
Quote from Catharina Brattlin on 3 December 2010, 22:04Jag har en normalstor (tror jag) laptop och för mig funkar det väldigt bra ändå. Inget jag slösar energi på eller gråter blod över. Det ger inkomster till Olle och FunBeat. Simple as that!
Läs lite högre upp Lisa, så ser Du varför reklamen är stor igen.
Jag har en normalstor (tror jag) laptop och för mig funkar det väldigt bra ändå. Inget jag slösar energi på eller gråter blod över. Det ger inkomster till Olle och FunBeat. Simple as that!
Läs lite högre upp Lisa, så ser Du varför reklamen är stor igen.
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 22:22Tar mig friheten att rätta Sylvia!
Gråt blod och kämpa så mycket ni kan, för Olle har lovat att det försvinner efter helgen då han uppfyllt sitt avtal.
Tar mig friheten att rätta Sylvia!
Gråt blod och kämpa så mycket ni kan, för Olle har lovat att det försvinner efter helgen då han uppfyllt sitt avtal.
Quote from Catharina Brattlin on 3 December 2010, 22:30Äsch, jag tycker bara att det är synd att reta sig på något som kommer att försvinna efter helgen.
Vad är jättereklam under 2,5 dygn om hundra år? Ingenting!
Äsch, jag tycker bara att det är synd att reta sig på något som kommer att försvinna efter helgen.
Vad är jättereklam under 2,5 dygn om hundra år? Ingenting!