Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatirriterande reklambanner
You need to log in to create posts and topics.

Jag är en lycklig adblockare, men det är ju snarare för andra siter. På Funbeat har reklam inte irriterat mig så mycket. Kan man reglera? Så att reklam kommer fram på funbeat?

Mik Hero, testa att gå in i AdBlock options, välj "Excluded sites" och fyll i Funbeat.se i rutan, se le pic
BILD:http://i56.tinypic.com/9kxi1g.jpg

.. du kanske eventuellt får lägga bilden på skrivbordet och zooma i valfri bildhanterare för att se vad som

...eller när du är på funbeat så klicka på adblock ikonen och välj "Använd inte på funbeat.se" i menyn som dyker upp.

(t+)

jag använder inte adblock på funbeat. men på andra sidor kan det vara bra att ha

Hoppsan....nu kom reklamen tillbaka iaf...! Läkare utan gränser rör på sig lite inledningsvis...men när allt är stilla så bryr jag mig inte.

Får väl erkänna att jag kört med AdBlock i flera år men att den här tråden för första gången fått mig att vitlista någon sida. Jag är inte omöjlig när det gäller att stödja en sak jag gillar och tror på. 🙂

Tack allihopa för att ni stänger av adblockarna!

Det känns därför extra trist att behöva meddela att under ca 2.5 dagar, med start fredag lunch så kommer den stora feta annonsen tillbaka. Jag är tyvärr tvungen att ha uppe annonsen under den perioden, pga

Själv bryr jag mig inte så mycket om annonser - har en AdBlocker i hjärnan 😉

Inget problem.

Har du inte en liten programsnutt så du kan maila Sassa från alla funbeatare?
Vi vill gärna tacka henne för den intetsägande informationen.