Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 20:48Blockerar Adblocker så att räkneverket för visningar inte räknar upp +1?
Blockerar Adblocker så att räkneverket för visningar inte räknar upp +1?
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 20:52I de flesta fall. Man gör inte requester för kända sökvägar för reklam, och det är nog vanligtvis på accesser till själva reklamobjektet som man gör ersättningen, men det behöver inte vara så, man kan tänka sig andra varianter av avtal också.
I de flesta fall. Man gör inte requester för kända sökvägar för reklam, och det är nog vanligtvis på accesser till själva reklamobjektet som man gör ersättningen, men det behöver inte vara så, man kan tänka sig andra varianter av avtal också.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 23:20Hm skulle man inte kunna få en variant av adblock som laddar skräpet och låtsas visa det, bandbredden hemma är i princip gratis för de flesta av oss. Då skulle ju alla bli glada (iaf ett litet tag tills annonsörerna kommer på oss 😉 )
Hm skulle man inte kunna få en variant av adblock som laddar skräpet och låtsas visa det, bandbredden hemma är i princip gratis för de flesta av oss. Då skulle ju alla bli glada (iaf ett litet tag tills annonsörerna kommer på oss 😉 )
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 13:28Mer annonser (se t.ex. Fitness magazine)och införa medlemsavgift för dem som vill ha färre/inga annonser. Efter att ha börjat läsa forum mm på Funbeat kombinerat med att hitta annan information via google så har jag slutat köpa olika träningstidningar. Ny
Mer annonser (se t.ex. Fitness magazine)och införa medlemsavgift för dem som vill ha färre/inga annonser. Efter att ha börjat läsa forum mm på Funbeat kombinerat med att hitta annan information via google så har jag slutat köpa olika träningstidningar. Ny
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 18:06Ingen reklam på dryga veckan.....???? Varför bråka???
Ingen reklam på dryga veckan.....???? Varför bråka???
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 00:17Kjell, jag tror att någon har installerat adblocker hos dig på datorn 😉
Kjell, jag tror att någon har installerat adblocker hos dig på datorn 😉
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 10:04Då säger jag väl TACK då....!
Då säger jag väl TACK då....!
Quote from Catharina Brattlin on 26 November 2010, 20:55Måtte ha en konstig dator, eller så är jag konstig själv, som inte har irriterat mig på detta.
*i-landsproblem*
Måtte ha en konstig dator, eller så är jag konstig själv, som inte har irriterat mig på detta.
*i-landsproblem*
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 22:40Ja nu ser jag ju att det står "annonser" både i den övre regionen å i den längstneråtgående...men det är ju pyttesmåtexter så jag har inte märkt det förrän ni börjar prata om det...Skulle vara kul me lite reklam i dom här gråa fälten liksom....ehe,,,,,,
Ja nu ser jag ju att det står "annonser" både i den övre regionen å i den längstneråtgående...men det är ju pyttesmåtexter så jag har inte märkt det förrän ni börjar prata om det...Skulle vara kul me lite reklam i dom här gråa fälten liksom....ehe,,,,,,
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 22:53Saknar reklamen Roland!
Saknar reklamen Roland!