Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSå fungerar FunBeatirriterande reklambanner
You need to log in to create posts and topics.

Anna: Det har jag full förståelse för! Det är superknepigt att veta innan annonsen läggs upp om den kommer ge sådana problem. Men man lär sig så länge man lever...

Det där kändes nästan som när chefen smyger in på rummet när man sitter och surfar istället för att jobba.

Slår av adblock för denna domän *visslar oskyldigt*

BILD:http://alltommac.se/files/2009/02/modermodemet.jpg

Mikael, en klassiker! (t+)

Ja, den sitter väl på alla IT-avdelningars anslagstavla

Hahaha, en Mac, han mekar med en Mac... Macar går ju aldrig sönder!

Eller vaddå? Vad är det annars som är så roligt med den bilden?

@ Jesper: Lycka till med lödkolven, och kom ihåg att avisolera dig själv statiskt när du är i närheten av moderkortet och i synnerhet processorn. Kom också ihåg att värmeisolera processorn när du löder i närheten av den. Jag hoppas att du, när du är klar,

Hmm, finns inga adblockers som laddar annonserna men inte visar dem då? Så blir båda parter nöjda?

Jo, nya bannern kanske är lite stor. Fast det är nästan mer irriterande att den är rörlig. Det får iaf mig att automatiskt sluta titta (det är distraherand

Anders: Tackar, min arbetsgivare har sett till att jag fått gå en o annan ESD-utbildning så det skall nog gå fint.

Satt faktisk på 80-talet och lödde lysdioder direkt på prollen på min C-64 och drog ut dom i chassiet så jag hade grym imponatoreffekt på d

Förstår att reklamen måste finnas där för att FB ska få intäkter, och brukar för det mesta inte störa mig på den. Men den nya bannern är för stor. Och det är störande att den är rörlig.