Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:10Jag började inte med det förrän nu. Och det beror på hur de mäter.
Jag började inte med det förrän nu. Och det beror på hur de mäter.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:13Hmm, döytan blir faktiskt mindre med Adblock påslaget. Får testa imorgon på jobbdatorn.
Hmm, döytan blir faktiskt mindre med Adblock påslaget. Får testa imorgon på jobbdatorn.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:13För mig skiftar döytan beroende på vilken reklambanner som används.
För mig skiftar döytan beroende på vilken reklambanner som används.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:16Många gånger tidigare på FunBeat har diskussionen huruvida man mer aktivt ska moderera diskussioner eller inte kommit upp. Här dyker ett ypperligt exempel upp på en diskussion som borde modereras så till vida att de som inte kan hantera en dator (mjukvara
Många gånger tidigare på FunBeat har diskussionen huruvida man mer aktivt ska moderera diskussioner eller inte kommit upp. Här dyker ett ypperligt exempel upp på en diskussion som borde modereras så till vida att de som inte kan hantera en dator (mjukvara
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:17Jag förstår inte vad du syftar på Anders, så jag antar att jag hamnar i kategorin av användare som borde modereras bort.
Jag förstår inte vad du syftar på Anders, så jag antar att jag hamnar i kategorin av användare som borde modereras bort.
Quote from Elias Engqvist on 22 November 2010, 22:22Det vore lättare att moderera bort Anders inlägg eftersom ingen förstod det!
Tänk vad lungt det skulle bli vid helpdesk om ingen som inte kan hantera en dator (hårdvara och mjukvara) (obs!) får uttrycka sig!
Det vore lättare att moderera bort Anders inlägg eftersom ingen förstod det!
Tänk vad lungt det skulle bli vid helpdesk om ingen som inte kan hantera en dator (hårdvara och mjukvara) (obs!) får uttrycka sig!
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:23Ett trevligt jobb med andra ord.
Ett trevligt jobb med andra ord.
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:31Hej alla!
Den stora annonsen är ett test för att se hur pass mycket den påverkar användbarheten på sidan. (Som bekant är ju annonsering det enda sättet att få in pengar till sidan.) Annonsen kommer visas den här dagen ut och imorgon kommer den inte att
Hej alla!
Den stora annonsen är ett test för att se hur pass mycket den påverkar användbarheten på sidan. (Som bekant är ju annonsering det enda sättet att få in pengar till sidan.) Annonsen kommer visas den här dagen ut och imorgon kommer den inte att
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:31Hårdvaran?
*springer och hämtar lödkolven så jag kan löda bort reklamfunktionen i min datamaskin* <--- OBS! ordval
Hårdvaran?
*springer och hämtar lödkolven så jag kan löda bort reklamfunktionen i min datamaskin* <--- OBS! ordval
Quote from Funbeat user on 22 November 2010, 22:33Olle, det vill jag absolut respektera, men inte när det får min webbläsare att krascha, då ger jag inte heller några intäkter till funbeat.
Den kommer att avinstalleras imorgon.
Olle, det vill jag absolut respektera, men inte när det får min webbläsare att krascha, då ger jag inte heller några intäkter till funbeat.
Den kommer att avinstalleras imorgon.