Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 22:57Den kanske föll på att "All reklam är inte bra reklam"?
Den kanske föll på att "All reklam är inte bra reklam"?
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:00Annonser på funbeat är bra. Dels finansierar det sidan och dels är det ibland intressant och man upptäcker nya saker.
Det är bra att gå in och kolla närmare på annonserna för om det blir mer intressenter så vill de fortsätta annonsera och då får Olle en s
Annonser på funbeat är bra. Dels finansierar det sidan och dels är det ibland intressant och man upptäcker nya saker.
Det är bra att gå in och kolla närmare på annonserna för om det blir mer intressenter så vill de fortsätta annonsera och då får Olle en s
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:36Tycker tigerreklamen var bra. Bredbandsbolaget har jag redan och de sköter sig. När de inte sänker min browser! Det kan nog mest ge bad will?
Tycker tigerreklamen var bra. Bredbandsbolaget har jag redan och de sköter sig. När de inte sänker min browser! Det kan nog mest ge bad will?
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 20:49tack för tipset om adblock plus. har fixat det nu 🙂
tack för tipset om adblock plus. har fixat det nu 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 29 November 2010, 20:57Det tipset är, enligt min uppfattning, riktigt dåligt!
Olle säger:
"Angående ad-blockers: När ni använder sådana så stryper ni FunBeats möjlighet att få in pengar eftersom pengarna står i relation till hur ofta annonserna visas. Jag hoppas att ni vill r
Det tipset är, enligt min uppfattning, riktigt dåligt!
Olle säger:
"Angående ad-blockers: När ni använder sådana så stryper ni FunBeats möjlighet att få in pengar eftersom pengarna står i relation till hur ofta annonserna visas. Jag hoppas att ni vill r
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 20:59min försvann.. hittar man den nånstans på datorn? adblocker alltså
min försvann.. hittar man den nånstans på datorn? adblocker alltså
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 21:09Håller med Sylvia där faktiskt. Dåligt tips! (t-)
Sååå stora och hemska är inte annonserna, faktiskt.
Håller med Sylvia där faktiskt. Dåligt tips! (t-)
Sååå stora och hemska är inte annonserna, faktiskt.
Quote from Elias Engqvist on 29 November 2010, 22:02"Ni kommer att garva läppen av er..."
DET är irriterande reklam.
Funbeats reklam märks ju knappt!
"Ni kommer att garva läppen av er..."
DET är irriterande reklam.
Funbeats reklam märks ju knappt!
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 22:09Inte nu längre. Däremot när huvudet täckte mer än halva min skärm. Adblock är ganska bra att ha ändå på andra siter, däremot har jag whitelistat funbeat när den väldigt stora reklamen är borta igen.
Inte nu längre. Däremot när huvudet täckte mer än halva min skärm. Adblock är ganska bra att ha ändå på andra siter, däremot har jag whitelistat funbeat när den väldigt stora reklamen är borta igen.
Quote from Catharina Brattlin on 29 November 2010, 22:17Ilandsproblem Christer.
Jag fick också halva min skärm täckt av reklam. Dock fattar jag nyttan med den, för Olles och FunBeats skull, och skulle aldrig ens fundera på att reta mig på en inkomstkälla för siten.
Ilandsproblem Christer.
Jag fick också halva min skärm täckt av reklam. Dock fattar jag nyttan med den, för Olles och FunBeats skull, och skulle aldrig ens fundera på att reta mig på en inkomstkälla för siten.